Satyabati Swain

Fantasy

3  

Satyabati Swain

Fantasy

ତା ପାଇଁ

ତା ପାଇଁ

1 min
196



ହୃଦୟରେ କେଇ କ୍ଷଣ

ଭୂମିକମ୍ପ ହେଲା

କିଛି ଗୋଟେ ଦୋହଲି ଗଲା

ଭିତରେ 

ନିଃଶବ୍ଦେ

ଶହ ଶହ ମୁହଁରେ

ଗୋଟେ ମୁହଁକୁ ଖୋଜେ ଆଖି

ଭାବୁ ଭାବୁ ତା କଥା 

ମହକି ଉଠେ ହୃଦ ଅଗଣା

ଦୂରେ ଥାଇ ସେ ଭଲରେ ଅଛି

ଜାଣି ଆବେଗରେ ଆନନ୍ଦିତ ମନ ପକ୍ଷୀ

ଖୁସି ଆଉ କଣ କି!

ପୃଥିବୀ ଛାତିରେ

ତା ପାଇଁ ଜହ୍ନ ଆଲୁଅ ଟିକେ ତ!!


ଆକାଶ ଅଙ୍ଗନରେ 

ଆଞ୍ଜୁଳେ ଅନୁରାଗ ଶେଫାଳି

ଅନ୍ତର ମହକାଏ

ଝୁଡ଼ିଏ ସ୍ନେହ ଦାନ୍ତ ନିକୁଡନ୍ତି

ଗାଡିଏ ନିଃସର୍ତ୍ତ ନିଃସ୍ୱାର୍ଥ ପ୍ରେମ

ତା ପାଇଁ 

ଦେଖୁନ କେମିତି ବୁହନ୍ତି !


ହିମାଳୟ ପରି ବିଶ୍ବାସ ଗଦାଏ

ନିଥର ଇଥର ଭୁଇଁରେ

ପ୍ରାର୍ଥନା ମୁଦ୍ରାରେ

ଯୋଡ ହସ୍ତ

କେବଳ ତାରି ପାଇଁ।


ଆକାଶେ ଶୁଭେଚ୍ଛା

ଆନ୍ତରିକତାର ଉତ୍ତରୀ ଉଡେଇ

ଅନ୍ତରଙ୍ଗତାର ପଣତ ତଳେ

କେବଳ ତ ଶୁଭ ସୁସ୍ଥତା ମନାସନ୍ତି।


ତୁ ସୁସ୍ଥ ପୃଥିବୀର

ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ହୁଅ

ଏଇ ଆଶା ଟିକକ ତ

ଦେହ ମନ ତିନ୍ତାନ୍ତି

ଆମକୁ ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ଉସ୍କାନ୍ତି।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy