Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ସ୍କନ୍ଧମାତା

ସ୍କନ୍ଧମାତା

1 min
195



ଶରତ ଋତୁରେ ହସୁଅଛି ଧରା

ଆସିଛି ଆଶ୍ବିନ ମାସ

ଜଗତ ଜନନୀ ମହିଷା ମର୍ଦ୍ଦିନୀ 

ପାଇଁ ଭକତ ଉଲ୍ଲାସ ।

ନବରାତ୍ରୀ ନଅ ବେଶ

ହୋଇ ମାଆ ଭକ୍ତକୁ ଦ୍ୟନ୍ତି ଦରଶନ

ଦେଖି ଭକ୍ତ ମନ ତୋଷ ।

ଭକ୍ତ ଓଠେ ଭରା ଥାଏ ହସ ।


ପ୍ରଥମ ଦିବସେ ଶୈଳପୁତ୍ରୀ ବେଶ

ଦ୍ବିତୀୟେ ବ୍ରହ୍ମ ଚାରିଣୀ 

ତୃତୀୟରେ ଚନ୍ଦ୍ର ଘଣ୍ଟା ଚତୁର୍ଥେ ତୁ

କୁଷ୍ମଣ୍ଡା ରୂପ ଭବାନୀ ।

ଭକତର ତୁ ବିଶ୍ବାସ 

ସନ୍ତାନର ପାଇଁ ଓହ୍ଲାଇ ଆସୁ ମା

ହସ୍ତେ ଧରି କାଳ ଫାଶ ।

ସନ୍ତାନଟି ତୋର ଆଶ ।


ପଞ୍ଚମ ଦିବସେ ସ୍କନ୍ଧ ମାତା ତୁମେ

ଜଗତକୁ ରକ୍ଷା କଲ 

ଦେବ ସେନାପତି କାର୍ତ୍ତିକେୟ ମାତା

ରୂପରେ ପୂଜିତା ହେଲ ।

ଦାନବ କଲ ବିନାଶ

ପୁତ୍ର କାର୍ତ୍ତିକେୟେ ସୁରକ୍ଷା ଦେଇ ମା

ଦାନବଙ୍କୁ କଲ ଶେଷ ।

ରଖି କାର୍ତ୍ତିକେୟ ଯଶ ।


ଚତୁର୍ଦ୍ଧାମୂରତୀ ରୂପେ ବିଜେ କଲ

ଦୁଇ ହସ୍ତେ ପଦ୍ମ ଧରି

ଗୋଟିଏ ହସ୍ତରେ ସିଂହ ଅନ୍ୟ ହସ୍ତେ

ପୁତ୍ରେ ଆଶୀର୍ବାଦ କରି ।

ଦେବଙ୍କୁ ଦେଲ ଆଶିଷ

ପୁତ୍ର କାର୍ତ୍ତିକେୟ ଆଶୀର୍ବାଦ ଦେଲ

ତାରକାସୁର ବିନାଶ ।


ସ୍କନ୍ଧ ମାତା ତୁମେ ଜଗତ ଜନନୀ

ଶକ୍ତି ସ୍ବରୂପିଣୀ ମାଆ

ତୁମରି ଆଶିଷେ ହସଇ ଜଗତ 

 ହସେ ଏ ସାରା ଦୁନିଆ 

ଦିଅ ମା ତୁମେ ଆଶିଷ

ଦୁଷ୍ଟକୁ ବିନାଶି ରକ୍ଷାକର ମହୀ

ଓଠେ ଭରି ଦିଅ ହସ ।

ତୁମେ ହିଁ ସଭିଁଙ୍କ ଆଶ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract