Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Goutam Mohanty

Tragedy Classics Inspirational

3  

Goutam Mohanty

Tragedy Classics Inspirational

ЁЯШнрм╕рм┐рмирнНрмжрнВрм░ рморнЗрм╛ рм▓рм┐рмнрм┐рмЧрм▓рм╛ЁЯШн

ЁЯШнрм╕рм┐рмирнНрмжрнВрм░ рморнЗрм╛ рм▓рм┐рмнрм┐рмЧрм▓рм╛ЁЯШн

1 min
226



рм╣рм╛рмдрм░рнБ рмЫрм╛рмбрм┐рмирм┐ рморнЗрм╣рнЗрмирнНрмжрнА рм░ рмжрм╛рмЧ

   рм╕рм┐рмирнНрмжрнВрм░ рморнЛ рм▓рм┐рмнрм┐рмЧрм▓рм╛

рм╕рмВрм╕рм╛рм░рм░ рморм╛рмирнЗ рммрнБрмЭрм┐рммрм╛ рмЖрмЧрм░рнБ

   рмЬрнАрммрми рмЙрмЬрнБрмбрм┐ рмЧрм▓рм╛.... 

рмжрмЗрммрм░ рмЦрнЗрм│ рмдрнБрмормХрнБ рм╣рнЗ рм╕рм╛рмернА 

   рмжрнБрмирм┐рмЖрм░рнБ рмирнЗрмЗрмЧрм▓рм╛

рм╕рмзрммрм╛ рммрмжрм│рнЗ  рммрм┐рмзрммрм╛ рм░рнВрмкрмХрнБ 

  рморнЛрмдрнЗ рмЙрмкрм╣рм╛рм░ рмжрнЗрм▓рм╛... 

рмормирнЗ рмормирнЗ рмХрнЗрмдрнЗ рмХрмерм╛ рмнрм╛рммрм┐рмерм┐рм▓рм┐

   рмХрм░рм┐рммрм┐ рмдрнБрморм░рм┐ рм╕рнЗрммрм╛

рм╕рнБрм╣рм╛рмЧ рм╕рм┐рмирнНрмжрнВрм░  рм╕рм┐рмирнНрмерм┐рм░рнЗ рмкрм┐рмирнНрмзрм┐рммрм┐

   рмХрм░рм┐ рмдрнБрмо рмкрм╛рмж рмкрнВрмЬрм╛.... 

 рмЖрм╣рнНрнЯ рмбрнЗрмЩрнНрмЧрнБрм░рм╛ рм░рнЗ рмпрм╛рмЗрмерм╛рмирнНрмдрм┐ рм╕рнНрм╡рм░рнНрмЧ

    рмПрммрнЗ рмпрм┐рммрм┐ рмирм░рнНрмХрмкрнБрм░

рмкрнНрм░рмдрм┐рмХрнНрм╖рмг рм╕рм╛рмернА рмдрнБрмо рммрм┐рмирм╛ рмПрммрнЗ

    рмкрм┐рмЙрмЫрм┐ рмЦрм╛рм▓рм┐ рмЬрм╣рм░....

рм╕рм╛рммрм┐рмдрнНрм░рнА рммрнНрм░рмд рморнБрмБ   рмХрм░рм┐рмерм╛рмирнНрмдрм┐ рм╕рм╛рмерм┐

  (рмдрнБрмо) рмЖрнЯрнБрм╖ рмХрм╛рмормирм╛ рмХрм░рм┐

рмЕрм╣рнНрнЯ рм╕рнБрм▓рмХрнНрм╖рмгрнА  рм╣рнЛрмЗ рморм░рм┐рмерм╛рмирнНрмдрм┐ 

   рм╕рм┐рмирнНрмерм┐рм░рнЗ рм╕рм┐рмирнНрмжрнВрм░ рмнрм░рм┐.... 

рмдрнБрмо рм╕рмирнНрмдрмХрмЯрнЗ рмкрм╛рмЦрнЗ рмерм┐рм▓рнЗ рморнЛрм░

    рмкрм╛рм░рм┐рмерм╛рмирнНрмдрм┐ рммрмЮрнНрмЪрм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ

рмХрм┐рмЫрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ рм╕рм╛рмернА рмдрнБрмо рмлрмЯрнЗрм╛ рмЫрмбрм╛

    рмХрм╛рм╣рм╛рмХрнБ рм░рм╣рм┐рммрм┐ рмЪрм╛рм╣рм┐рмБ.....

 рмПрморм┐рмдрм┐ рморнБрм╣рм┐рмБ рмпрнЗ рм╣рмд рмнрм╛рмЧрм┐рмирнА рмЯрнЗ

   рмнрм╛рмЧрнНрнЯрм░рнЗ рморнЛ рмЦрнБрм╕рм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ

рморнЛ рмирмЬрм░ рмХрм╛рм│рнЗ рмкрмбрм┐рм▓рнЗ рмЙрмкрм░рнЗ

   рмЕрмормЩрнНрмЧрм│ рм╣рнБрмП рмдрм╣рм┐рмБ......

рм╢рнБрмн рмХрм╛рморм░рнЗ рморнБрмБ рмЖрмЙ рмпрм┐рммрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ 

   рмЕрм╢рнБрмн рм╕рмЩрнНрмХрнЗрмд рмирнЗрмЗ 

рм╕рморм╛рмЬ рм▓рм╛рмЮрнНрмЪрмирм╛  рмжрм┐рмП рмкрнНрм░рмдрм┐рмХрнНрм╖рмгрнЗ

   рмЕрм▓рмХрнНрм╖рмгрнА рмЖрмЦрнНрнЯрм╛ рмжрнЗрмЗ.... 

рмПрмХрм╛ рмХрм░рм┐рмжрнЗрмЗ рмХрм╛рм╣рм┐рмБ рморнЛрмдрнЗ рм╕рм╛рмернА 

    рмЪрм╛рм▓рм┐рмЧрм▓ рммрм╣рнБрмжрнВрм░ 

рмдрнБрмо рммрм┐рмирм╛ рмкрмдрм┐   рмПрм╣рм┐ рм╕рморм╛рмЬрм░рнЗ 

    рморм░рм┐рммрм╛рмЯрм╛ рм╣рнЗрмм рм╕рм╛рм░....редред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy