Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SOMYA RANJAN PANIGRAHI

Abstract Romance Others

4.1  

SOMYA RANJAN PANIGRAHI

Abstract Romance Others

ଶ୍ରାବଣେ ଶ୍ରାବଣୀ

ଶ୍ରାବଣେ ଶ୍ରାବଣୀ

1 min
22.8K


ଶ୍ରାବଣେ ଅମ୍ବର ଶୁଭ୍ର ମେଘମାଳେ

ସତେ କି ବରଫାବୃତ,

ଧରଣୀ କୋଳରେ ମାଟିର ସୁରଭି

ମନ କରେ ଆଚମ୍ବିତ ।


ନୀଳ ଆକାଶକୁ ସଜାନ୍ତି ଯେପରି

ଧଳାମେଘ ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ, 

ଦର୍ଶକ ବିଚାରେ ରୋଷଣୀ ସାଜୁଛି 

ସାକ୍ଷୀ ଏ ବିଶ୍ବ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ।


ଧରାରେ ଉଲ୍ଲାସ ଶ୍ରାବଣ ପରଶ

ଖେଲେ ଆନନ୍ଦର ଛାୟା ,

ଲାଗେ ଯେ ପିୟୁଷ ମେଘବାରି ରସ

ପିଅନ୍ତି ବିସ୍ତାରି କାୟା ।


ଶ୍ରାବଣ ଆକାଶେ ବାଦଲ ପରଶେ 

ବର୍ଷା ପଡେ ଯେବେ ଝରି,

ଚଷା ନାଚେ ମନେ ମୟୂର ପର୍ବତେ

ସପୁଚ୍ଛେ ମନକୁ ଭରି ।


ଗିରିଏ କମ୍ପନ୍ତି ମୟୁର ନୃତ୍ୟରେ

ଝୁମଇ ମୟୂରୀ ରାଣୀ,

ଭୟରେ ଭୁଜଙ୍ଗ ପୁଲକିତ ବେଙ୍ଗ

ସାଥିରେ ବେଙ୍ଗୁଲୀ ନାନୀ ।


ନାୟିକା ସାଜଇ ମନର ମାନସୀ

ଡ଼େଉଁଥିବ ବାଆଁ ଆଖି ,

ଆସିବ ତାହାର ମନର ଅଳି ଯେ

ଲାଖି ରଖିଥାଏ ଆଖି ।


ଚଞ୍ଚଳ ନୟନେ ଦେଖେ ଦୂରାନ୍ତରେ

ହସ୍ତରେ କମଳ କଳି,

ସମ୍ବର୍ଦ୍ଧନା ପାଇଁ ମନ ଅଗଣାରେ

ଜାଳେ କୋଟିଏ ଦିପାଲୀ ।


ଦେଖିବ ମୁଂଚିବ ବିରହ ବେଦନା

ହସ ହସ କଥା କହି,

ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସ କେତେ ମଧୁସ୍ପର୍ଶ

ବିରହ ନିଆଁକୁ ଧୋଇ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract