Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ରାତି ଓ ଋତୁ

ରାତି ଓ ଋତୁ

1 min
341



ଓଦା ସର ସର      ରାତ୍ରିଟି ବର୍ଷାର

    ଝରି ବରଷାର ଧାରା 

କେଁ କଟରରେ    କାନ ଫାଟି ପଡେ

     ହୁଏ ସନ୍ତସନ୍ତି ଭରା ।


ବର୍ଷା ଅନ୍ଧାରକୁ     ରାତ୍ରିର ଅନ୍ଧାର

     ନିର୍ଜନ କରେ ରାଜୁତି

ରାତ୍ରିଚର ଜୀବ     ଅଶରୀରି ଭାବ

     ସୃଷ୍ଟି କରେ ନାନା ଭିତି ।


ଶରତ ପ୍ରବେଶେ   ନିର୍ମଳ ଆକାଶେ

     ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ବଉଦରେ

ଲୁଚକାଳି ଖେଳେ  ଚାନ୍ଦର ଜୋଛନା

     ଶୁକଳ ପକ୍ଷ ରାତ୍ରରେ ।


କୁଆଁର ପୁନେଇଁ   ଚାନ୍ଦ ଆସେ ଉଇଁ

     ଉଚ୍ଛନ୍ନ କୁଆଁରୀ ମନ

ନାଚ ଖେଳ କୁଦେ   ବିତିଯାଏ ରାତ୍ର

    ଶୁଭେ ମଧୁ ଗୀତ ସ୍ୱନ ।


ହେମନ୍ତର ନିଶା   ସଦା ଭିଜା ଭିଜା

    ଝରଇ ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ

ଚନ୍ଦ୍ର ଆଲୋକରେ ମୁକ୍ତା ସମ ଝଳେ

    ଦୁର୍ବାଦଳେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଇନ୍ଦୁ ।


ଶୀତ ଋତୁ ରାତି   ବଢ଼ାଏ ତ ଭିତି

    ଉତ୍ତରା ଥଣ୍ଡା ପବନ

ଆଦ୍ରତାରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ  ଦିଶେ ଦିଗ ହୀନ

    କୁହୁଡ଼ିର ଆବରଣ ।


ରାସ ମଣ୍ଡପରେ   ବସନ୍ତ ରାସରେ

    ଭକ୍ତି ଭାବ ମନ ହରେ

ଶିତେ ଥରି ଥରି   ସେ ହବିଶିଆଳି

    ରାତ୍ରିରୁ ସ୍ନାହାନ ସାରେ ।


ବସନ୍ତେ ମଳୟ    ବହଇ ସଧିର

    ମନ ହୁଏ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ

ନାହିଁ ଖରା ଅବା   ଶିତର ପ୍ରକୋପ

    ରାତ୍ରି ହୁଏ ଆମୋଦିତ ।


ପାହାନ୍ତା ପହରେ ରାଗିଣୀ ସ୍ଵରରେ

    କୋଇଲିର କୁହୁ ତାନ

ନାନା ଫୁଲ ଫଳେ  ପକୃତି ସଜାଏ

    ପିନ୍ଧି ଫୁଲର ବସନ ।


ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁ ରାତି   ମଇଦାନ ପ୍ରୀତି

    ଖୋଲା ସୁଲୁ ସୁଲୁ ବାଆ

ନାନା ଜାନି ଜାତ  ବିବାହ ଓ ବ୍ରତ

    ମେଳଣ ଦାସ କାଠିଆ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational