Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Sahoo

Classics Inspirational Others

4.5  

Binodini Sahoo

Classics Inspirational Others

ରାକ୍ଷୀ

ରାକ୍ଷୀ

1 min
387


ସେହ୍ନ ମମତାର ଅତୁଟ ବନ୍ଧନ

    ରାକ୍ଷୀ ପୁନେଇଁର ରାକ୍ଷୀ

ବାନ୍ଧୁଛି ମୁଁ ଆଜି ଅତି ସରାଗରେ

    ଏଇ ରାକ୍ଷୀ ଆମ ସାକ୍ଷୀ ।


ରାକ୍ଷୀ ନୁହେଁ ଖାଲି ସୁତା ଖିଅଟିଏ

     ଛିଡ଼େଇଲେ ଛିଡ଼ିଯିବ

ରାକ୍ଷୀ ଅଟେ ଏକ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

    ମଲା ଯାଏ ରହିଥିବ ।


ଆଶାର ପ୍ରତୀକ ପ୍ରେମର ସନ୍ତକ

    ସୁତା ଖଣ୍ଡେ ଭଉଣୀର

ଭାଇର ଭଗିନୀ ସତେ ସଞ୍ଜିବନୀ

      ବାନ୍ଧେ ଯେବେ ପ୍ରେମ ଡୋର ।


ଜୀବନ ପଥରେ ଝୁଣ୍ଟିପଡେ ଯଦି

   ମନେ ଉଠିଯାଏ କୋହ 

ଏଇ ହାତ ଧରି ପୋଛିଦେବୁ ତୁହି 

    ନେତ୍ରୁ ପ୍ରବାହିତ ଲୁହ ।


ଭଉଣୀ ସୁଭଦ୍ରା ରାକ୍ଷୀ ବାନ୍ଧିଥାନ୍ତି

   ଜାଗା ବଳିଆ ଙ୍କ ହାତେ

ଆଜି ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରେ ଚର୍ତୁଦ୍ଧା ମୂରତି

    ଚମକିବେ ନନା ମତେ ।


ଭଉଣୀ ଭରସା କରି ଭାଇ ହାତେ

   ବାନ୍ଧିଦିଏ ରକ୍ଷା ସୂତ୍ର

ବିପଦେ ଆପଦେ ଭାଇ ଠିଆ ହେବ

    ବଢ଼ାଇବ ସିଏ ହାତ ।


ସୁନା ରୁପା ସବୁ ଅଲୋଡ଼ା ଅଟଇ

    ଏଇ ରାକ୍ଷୀ ପୁର୍ଣିମାରେ

ଭଉଣୀ ବାନ୍ଧଇ ଭାଇ ହାତେ ରାକ୍ଷୀ

     ସମ୍ପର୍କ ନିବିଡ ଡୋରେ ।


ଏହି ସଂସାରରେ ଭାଇ ଭଉଣୀ

    ସମ୍ପର୍କ ସବୁଠୁଁ ଭିନ୍ନ

ତାଙ୍କ ମଧେ ଥିବା ସେହ୍ନ ଆଉ ଶ୍ରଦ୍ଧା

    କେବେ ହୁଏ ନାହିଁ କ୍ଷୁର୍ଣ୍ଣ ।

                       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics