Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nrusingha Narayan Triphathy

Inspirational Others

3  

Nrusingha Narayan Triphathy

Inspirational Others

ପରୀକ୍ଷା

ପରୀକ୍ଷା

1 min
167



ଦଶମ ପରୀକ୍ଷା           ଓଡିଶା ରାଇଜେ

       ପ୍ରକାଶେ ପିଲାଙ୍କ କୃତିତ୍ୱ

ଆଗାମୀ ପିଢ଼ିର           ବିକାଶ ନିମନ୍ତେ

       ପ୍ରସ୍ତୁତେ ଭବିଷ୍ୟ ବୃତ୍ତିତ୍ୱ l


 ପରୀକ୍ଷା କୋହଳେ        ପ୍ରତିଭା ବିନାଶେ       

         ମୂର୍ଖତ ଲଭଇ ସମ୍ମାନ                        

  ସଂସାରେ ଅଶିକ୍ଷା         ବୃଦ୍ଧିରେ ପ୍ରଶଂସା

         ସମାଜ ଧ୍ବଂସର କାରଣ l


ପରୀକ୍ଷା ନାମରେ          ନକଲ ଲିଖନ

         ଶାସନ ଅଭାବେ କୁଶିଷ୍ୟ

ଶିକ୍ଷକ ଦୋଷକୁ            ସମାଜ ବଖାଣେ

         ନଦେଖି ଆକ୍ଟ'ର ସନ୍ଦେଶ l


 ପରୀକ୍ଷା ଉତ୍ତର            ଚଏସ କରଇ

         ମାରିକି ଗୋଲରେ କଲର

 ପୁସ୍ତକ ଅଭ୍ୟାସ           ବ୍ୟାଗଯେ କରଇ

          ନକରି ପାଠର ଆଦର l


ପରୀକ୍ଷା ପୂର୍ବରୁ               ପ୍ରଶ୍ନର ଲିଇକ 

         ଉତ୍ତର ନେଟରେ ବାଖ୍ୟାନ

ପିଲାଏ ଖୁସିରେ               କପିକୁ ଲାଇକ

          ନଶିଖେ ନପଢେ କାରଣ l


  ମୋରାଲ ଶିକ୍ଷାର              ପତନ ଘଟଇ

            ସମାଜେ ବଢ଼ଇ ଅଶିକ୍ଷା

 ସାଧୁତା ଗୁଣରେ               କଳଙ୍କ ଲାଗଇ

          ବ୍ୟବସ୍ଥା କୋହଳେ ପରୀକ୍ଷା l


ଭୟରେ ଭକତି              ଉପୁଜେ ସଂସାରେ

          ଡରେତ ଅସାଧୁ ଦଣ୍ଡକୁ

ଭୟର ଅଭାବେ               ପିଲାଏ ମହୀରେ

         ନମାନେ ସଂସ୍କୃତି ଧର୍ମକୁ l


ପ୍ରଥମ ଦ୍ୱିତୀୟ            ତୃତୀୟ ଶ୍ରେଣୀରେ

        ନପଢି ନଲେଖି ଶିଖିଵ

ପରୀକ୍ଷା ବିହୀନ           ଆମର ଶିକ୍ଷାରେ

         ପିଲାଟି କାହିଁକି ପଢିବ l


ପ୍ରଶଂସା ପାଉଣା             ବିହୀନ ଶିକ୍ଷାକି

         ପିଲାଙ୍କୁ ପାଠରେ ଜୋଡିବ

ନିୟମ ବଦଳେ            ଋତୁକୁ ଦେଖିକି

         ଶିକ୍ଷାର ବ୍ୟବସ୍ଥା ଡୁବିବ l


ପରୀକ୍ଷା ଯୋଜନା         ସମସ୍ତେ ସମାନ

         କଦାପି ନହେଉ ଭଙ୍ଗୁର

ଏବର୍ଷ କୋହଳ          ସେବର୍ଷ କଠିନ

          ନହେଉ ପାତର ଅନ୍ତର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational