Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashok Moharana

Abstract Tragedy Inspirational

3  

Ashok Moharana

Abstract Tragedy Inspirational

ପାଉଁଶ

ପାଉଁଶ

1 min
222


ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ ଭିତରେ ଜୀବନ,ନା ଥିବ ସ୍ଵପ୍ନ ନା ଥିବ ଅହଙ୍କାର।

ଜୀଵ ଥିବା ଯାଏଁ ସମସ୍ତେ ମୋର ମୋର,ଚାଲିଗଲା ପରେ କିଏ କାହାର।୧।

ଜୀଵ ଅଛି ତ ଲୋଭ ଅଛି,ଲୋଭ ଅଛି ତ ଜୀବନ ଅଛି,

ମୋହ,ମାୟା, ମୋର,ତୋର,ମୁଁ ମୋର ଅହଙ୍କାର

ଶବ ପାଲଟିବା ପରେ ମଡା, ନା ଥିବ ପର ନା ନିଜର।୨।

ପୁଅ ମୋର ଝିଅ ମୋର,ଘର ମୋର ଜମି ମୋର,

ମୋର ତୋର ମାୟା ଜାଲ,ସ୍ୱାର୍ଥ ନାହିଁ ତ କେହି ନାହିଁ, ମାଟି ବି ନୁହେଁ ନିଜର।୩।

ଜଗତ ମିଥ୍ୟା ମୃତ୍ୟୁ ସତ୍ୟ,ମୃତ୍ୟୁ ସତ୍ୟ ଜଗତ ମିଥ୍ୟା

ବୁଝିବାର ଅଛି ତ ଏବେ ବୁଝ,ଦୀପ ଲିଭିଗଲେ ଟିକେ ପାଉଁଶ।।


Rate this content
Log in