Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational

3  

Prabhati Mahapatra

Romance Inspirational

ପାନ୍ଥଶାଳା

ପାନ୍ଥଶାଳା

1 min
227


ତୁମ ଭାବନାରେ ପ୍ରାଣ ସମ୍ମୋହିତ

ସରାଇ ଗଢିଛି ବସି

ତୁମେ ଯେ ପଥିକ ସେ ପାନ୍ଥନିବାସେ

ସାକ୍ଷୀ ଏକା ଏଇ ନିଶି ।

ପ୍ରୀତି ଗୁନ୍ଥା ଗଳ୍ପ କବିତାର ଗୁଚ୍ଛ

କାନ୍ଥ ଚିିତ୍ରପଟେ ଦୃଶ୍ୟ

କେଉଁଠି ପ୍ଲାବିତ କେଉଁଠି ଯେ ପ୍ରୀତ

ତୁମ ପ୍ରସ୍ପୁଟିତ ହାସ୍ୟ ।

ଈଷତ୍ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ଢାଳି ପ୍ରେମ ଘୃତ

ସୃହା କଲ ବିିିିରଚନ

ସେହି ଜାଗରଣେ ଲେଖନୀ ଚାଳନେ

କବିତାର ଉଦ୍ଭାବନ ।

ପ୍ରୀତି କିରଟୀରେ ସାଜେ ପାନ୍ଥଶାଳା

ଗରବେ ଯେ ମଥା ଉଚ୍ଚା

ବିମଳ ରଜନୀ ସୁଭାଷିଲା ବାଣୀ

ପ୍ରଥମ ଅତିଥି ସଚ୍ଚା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance