Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational

ନମସ୍ତେ ଦେବୀ ଦଶଭୁଜା

ନମସ୍ତେ ଦେବୀ ଦଶଭୁଜା

1 min
159


ନମସ୍ତେ ଦେବୀ ଦଶଭୁଜା l

    ତିନି ପୁରରେ ତୋର ପୂଜା ll


ଦେବ ଗନ୍ଧର୍ବ ଯକ୍ଷ ନର l

      ଆବର ଅପ୍ସରା କିନ୍ନର ll


ସର୍ବେ କରନ୍ତି ତୋତେ ସ୍ତୁତି l

     ଖଣ୍ଡୁ ତୁ ଅଶେଷ ଵିପତ୍ତି ll


ଦୁର୍ଗତି କାଳେ ତୁହି ସାହା l

   ଏଣୁ ବୋଲାଉ ଦୁର୍ଗା ମାଆ ll


ତୁହି ମା' ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ l

    ମା' ଚଣ୍ଡ ମୁଣ୍ଡ ବିଧ୍ୱଂସିନୀ ll


ଜୟ ମାଆ ତ୍ରିପୁରବନ୍ଦିତା l

     ବୋଲାଉ ତୁ ଅପରାଜିତା ll


କୌଣପ କୂଳେ ହୋଇ ଭାରି l

     ଆର୍ତ୍ତେ କାନ୍ଦିଲା ବସୁନ୍ଧରୀ ll


ଋଷି ଅମରେ ସର୍ବେ ମିଳି l

    ତୋତେ କରିଲେ ନିଉଛାଳି ll


ଅନଳୁ ହେଲୁ ଆବିର୍ଭୁତ l

       ବଧିଲୁ ରାକ୍ଷସ ବହୁତ ll


ଶୁମ୍ଭ ନିଶୁମ୍ଭ ରକ୍ତବୀର୍ଯ୍ୟ l

       ମହିଷାସୁର ରକ୍ଷ ରାଜ ll


ମାଆ ତୁ ମହିଷାମର୍ଦ୍ଦିନୀ l

      ଶକ୍ତି ସ୍ୱରୂପା ନାରାୟଣୀ ll


ଧୂମ୍ରାକ୍ଷୀ ମାତେ ତ୍ରିନୟନୀ l

      ଧୂମ୍ର ଲୋଚନ ବିନାଶିନୀ ll


ସିଂହବାହିନୀ ଦୟାମୟୀ l

     ତୁ ଆଦି ଶକ୍ତି ମହାମାୟୀ ll


ମାଆ ଲୋ ଅଯୋନିସମ୍ଭୁତା l

      ଦୁର୍ଗତି ହର ଆଦିମାତା ll


ପଣତ କାନି ତଳେ ତୋର l

    ଘୋଡ଼ାଇ ରଖ ଏ ସଂସାର ll


ନମସ୍ତେ ନମସ୍ତେ ଜନନୀ l

      ଏତିକି ମାତର ଦୟିନୀ ll


ନମସ୍ତେ ମାତେ ଶକ୍ତିମୟୀ l

      ତୋ ଅବ୍ଜ ଚରଣ ବନ୍ଦଇ ll



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational