Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyaprakash Sethy, M. A(UGC NET)

Classics Children

3  

Satyaprakash Sethy, M. A(UGC NET)

Classics Children

ମହିମା

ମହିମା

2 mins
265


ତିନୋଟି ଗାଁର ମିଳନ ସ୍ଥଳୀରେ

ଯୋରନ୍ଦା ଗଦି ଯେ ସ୍ଥିତ

ଯାହାକି ଅଟଇ ସମାଧୀ ପୀଠଟି

ମହିମା ଗୋସ୍ଵାମୀ ରୁତ।। 1

ଦୂରତା ଯାହାର ଢେଙ୍କାନାଳଠାରୁ

ତିରିଶ କିଲୋ ମିଟର

ଜୋରନ୍ଦା ନଟିମା ପାଟଣା ମଧ୍ୟସ୍ଥ

ଅବସ୍ଥିତି ଯେ ତାହାର!।। 2

ଏହି ମନ୍ଦିରଟି ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ଯେ

ଶୂନ୍ୟବ୍ରହ୍ମ ଲୀଳାକର

କୌଣସି ମୂର୍ତ୍ତିର ପୂଜନରେ ପରା

ବିଶ୍ବାସ ନାହିଁ ତାଙ୍କର।। 3

ବ୍ରାହ୍ମଣ ବାଦର ମୂର୍ତ୍ତି ଉପାସନା

ମନ୍ତ୍ର ତନ୍ତ୍ର ବିରୋଧରେ

ପ୍ରତିବାଦ କରି କପିଳାସ ଆସି

ସିଦ୍ଧି ଲାଭ ସେ ଯେ କରେ। ।4

ଅଠର ଛବିଶ ମସିହାରେ ପୁରୀ

ସହର ଛାଡିଣ ସନ୍ଥ

ଅଠର ଛସ୍ତରୀ ମହାପ୍ରୟାଣଟି

ଲଭିଲେ ପ୍ରମାଣ ଗ୍ରନ୍ଥ।। 5

ସେମାନେ କହନ୍ତି କେତେ ଯେ ପବିତ୍ର

ଭାଗବତ ପୁରାଣଟି

ସର୍ବ ଦେବାଦେବୀ ସମ୍ମାନ କରିବା

ତାଙ୍କ ଆଦର୍ଶ ବୋଧଟି।। 6

ପଞ୍ଚସଖା ଜୈନ ତନ୍ତ୍ର ବୌଦ୍ଧ ଧର୍ମ

ସହ ରଖେ ସମାନତା

ସନ୍ଥ ମାନଙ୍କର ଅଟେ ଏହା ଗୋଷ୍ଠୀ

ଧର୍ମ ଅଟେ ମହାନତା।। 7

ଦର୍ଶନ ତତ୍ତ୍ଵଟି ନିଆରା ତାଙ୍କର

ଗେରୁଆଟି ଭେକଭାକ

ଅଲେଖ ଧର୍ମ ବା ମହିମା ଧର୍ମଟି (1862 sidhi attained)

ରୂପେ ହେଲା ଯେ ବିଦିତ।। 8

ଗୋବିନ୍ଦ ବାବାକୁ କବି ଭୀମ ଭୋଇ (1850 – 1895)

ଶିଷ୍ୟଗଣ ବେଶ୍ ଆଦୃତ

ଅନ୍ଧ କବିଙ୍କର ମହାନ କୃତିତ୍ୱ

ବିଶ୍ଵ ଦରବାରେ ଗୃହୀତ।। 9

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics