Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ କାଞ୍ଚି କାବେରୀ ବେଶ

ମହାପ୍ରଭୁଙ୍କ କାଞ୍ଚି କାବେରୀ ବେଶ

1 min
260



ନୀଳାଚଳେ ଜଗନ୍ନାଥ ଚତୁର୍ଦ୍ଧାମୂରତି l

ମାନ ଉଦ୍ଧାରଣ ପ୍ରଭୁ ଉତ୍କଳ ବିଭୁତି l


ଉତ୍କଳ ଅସ୍ମିତା ପ୍ରଭୁ ଉତ୍କଳର ନେତା l

ଉତ୍କଳ ମାନରକ୍ଷଣ ସେ ଦାରୁଦେବତା l


କାଞ୍ଚି ଯୁଦ୍ଧ କାଳେ ପ୍ରଭୁ ଉତ୍କଳ ନାୟକ l

ସଇନ ସାଜିଲେ ଧରି କୃପାଣ ସାୟକ l


ପଥ କ୍ଲାନ୍ତ ହୋଇ ପିଇ ମାଣିକର ଦହି l

କଳାଧଳା ଅଶ୍ୱ କାଞ୍ଚି ଦେଲେ ଝପଟାଇ l


କେତେକାଳ ତପ କରି ଗଉଡ଼ୁଣୀ ଧନ୍ୟା l

ସେଠାରେ ବସିଲା ସ୍ମୃତି ମାଣିକ ପାଟଣା l


କାଞ୍ଚି ଅହଙ୍କାର ପ୍ରଭୁ ଭାଙ୍ଗି କଲେ ଚୁନା l

କାଞ୍ଚିରେ ଉଡ଼ିଲା ଉତ୍କଳର ଜୟ ବାନା l


ସୁନ୍ଦରୀ ସେ ରୁପାମ୍ବିକା କାଞ୍ଚି ଜେମାମଣି l

ଉତ୍କଳ ଆସିଲେ ହୋଇ ଗଜପତି ରାଣୀ l


ସାଥିରେ ଆସିଲେ ପୁଣି ଶ୍ରୀକାଞ୍ଚିଗଣେଶ l

ମାଆ ତାରିଣୀଙ୍କ ସଙ୍ଗେ ପ୍ରଭୁ ରାଧାଇଶ l


ଇତିହାସେ ଏହି ସ୍ମୃତି ଜାଗରିତ କରି l

ବେଶ ଧରିଥାନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ସୁଦର୍ଶନ ଧାରୀ l


କାଞ୍ଚିକାବେରୀ ବେଶରେ ଶ୍ରୀପଞ୍ଚମୀଦିନ l

ଦରଶନେ ମାନବର ଜନ୍ମ ହୁଏ ଧନ୍ୟ l


 ଜୟ ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ ଜଗତ ଜୀବନ l

ତୁମ୍ଭ ପାଦପଦ୍ମେ ପ୍ରଭୁ ସଦା ମୋ ଶରଣ l

         

      



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational