Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Aswini Kumar Behera

Inspirational

3  

Aswini Kumar Behera

Inspirational

କଳ୍ପନାର ଏକ ଘର

କଳ୍ପନାର ଏକ ଘର

1 min
16



କଳ୍ପନାର ଏକ ଘର

ଯାହା ସତ ହୁଏନି କେବେ ତାର

ଋତୁ ବଦଳିଲା ମଣିଷ ବି ବଦଳିଲା 

ବଦଳି ନାହିଁ ତାର ମନ....


ଶୂନ୍ୟତାର ଅନୁଭବ ନିଜ ଶୈଶବରୁ

ପ୍ରାଚୀର ଘେର ଭିତରେ ସେକାଳରୁ ।


ଅଦିନିଆ ଉଠିଆସେ ଅନ୍ତରର କୋହ 

ଚାଲିଯାଇଛି ସେ ଦିନ କରି ତାକୁ ମୋହ ।


ଖୋଜି ବୁଲେ ସେ ଯେବେ ଯାହାକୁ

ପାଇ ନାହଁ ସେ କେବେ କାହାକୁ ।


ପ୍ରତି ପ୍ରଶ୍ନ ସିଏ,ଉତ୍ତର ବି ସିଏ

ଜାଣି ପାରେନି ସେ ନିଜେ କିଏ ।


ଦେଖିଲା ଯେବେ ସେ ସ୍ୱପ୍ନ ଏକ

ବଢିଗଲା ତାର ସବୁ କର୍ମତକ ।


ଭାବନାରେ ସେ ଭାବୁକ ହୋଇଯାଏ

ପ୍ରୀତିରେ ସେ ମୋହିତ ହୋଇଯାଏ ।


ଅନେକ ଥର ପଛରେ ସେ ରହିଯାଏ

ତଥାବି ଦୁଃଖୀ ନୁହଁ ସେ ସୁଖୀ କହିଥାଏ ।


ମାୟା ବନ୍ଧନରେ ହୃଦୟ ତାର ବିଦଗ୍ଧ

ଚାହେଁ ସେ ଜୀବନ ଯାହା ଶାନ୍ତ ସ୍ନିଗ୍ଧ ।

 

କଳ୍ପନାର ଏକ ଘର

ଯାହା ସତ ହୁଏନି କେବେ ତାର

ଋତୁ ବଦଳିଲା ମଣିଷ ବି ବଦଳିଲା 

ବଦଳି ନାହିଁ ତାର ମନ....

   



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational