Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUBRAT SETHY

Romance Inspirational Others

4  

SUBRAT SETHY

Romance Inspirational Others

ହୃଦୟର ଅକୁହା ଭାଷା

ହୃଦୟର ଅକୁହା ଭାଷା

1 min
243



ଭୁଲି ନାହିଁ ତୁମ ଶେଷ ସ୍ପର୍ଶ ପ୍ରିୟା

   ଭୁଲି ନାହିଁ ସେହି ରାତି,

ଭୁଲିବାକୁ ଯେବେ ଚେଷ୍ଟା କରେ ମୁହିଁ

   ଦେହରେ ବଢୁଛି ତାତି ।


ଜାଳି ଦିଏ ମୋତେ ମାରି ଦିଏ ମୋତେ

   ଅଭୁଲା ତୁମର ପ୍ରୀତି,

କେମିତି ଭୁଲିବି ଶେଷ ସ୍ପର୍ଶ ତୁମ

   ସାଇତି ରଖିଛି ସ୍ମୃତି ।


ଆଖିରେ ତୁମର ଅସୁମାରୀ ପ୍ରେମ

  ବିରହରେ ଜାଳି ଦିଏ,

କେମିତି କହିବି କେତେ ଭଲ ପାଏ

  କଳନା ମୁଁ କରୁଥାଏ ।


ଓଠରେ ମୋହର ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ହୋଇ

   ତୁମ ନାଁ ହେଉଛି ଭାଳି,

ପାଗଳ ସାଜିଛି ତୁମରି ପ୍ରେମରେ

   ପାରୁନି ଆଉ ସମ୍ଭାଳି ।


ଜଡ଼ତା ସେ ରାତି ଉତପ୍ତର ଛାତି

   ଆହୁରି ଉତପ୍ତ ଓଠ,

ଲୁହ ଝରୁ ଥିଲା କୋହ ବଢୁଥିଲା

   ପଢିବାକୁ ପ୍ରେମ ପାଠ ।


ହଜି ଯାଇଥିଲେ ଭିଜି ଯାଇଥିଲେ

   ପ୍ରୀତିର ବର୍ଷାରେ ଆମେ,

ଅଝଟ କେଶଟି ବାଧା ଦେଉଥିଲା

   ଭୁଲି ପାରିବକି ତୁମେ ।


ଆସ ଆଉ ଥରେ ମୋ ମନ ମନ୍ଦିରେ

   ପ୍ରୀତି ରଙ୍ଗ ଥାଳି ଭରି,

ଉପାସକ ମୁହିଁ ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ପାଇଁ

   ସାଜିଛି ପ୍ରେମ ପୂଜାରୀ ।


ଛାତିରେ ସାଇତା ତୁମ ପ୍ରତିଛବି

  ଲିଭାଇ ପାରୁନି କେବେ,

କଥା ଦେଲି ପ୍ରିୟା ଲିଭିବ ସେଦିନ

   ପ୍ରାଣ ଛାଡ଼ି ଯିବ ଯେବେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance