Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ହାରିଲି କେତେ ଜିତିଲି କେତେ

ହାରିଲି କେତେ ଜିତିଲି କେତେ

1 min
392



କରମ ସାଥେ ନିଇତି ଯୁଝି ଆନକୁ ଧ୍ୟାନ କାହିଁ

ହାରିଲି କେତେ ଜିତିଲି କେତେ ମନେ ବି ଧରେ ନାହିଁ ।


ପ୍ରାରବ୍ଧ କର୍ମେ ଚେତନ ରୂପେ ଆସିଛି ମୁହିଁ ଧରା

କରମ ସାଥେ ଜୀଇଁ ରହିବି ଯେମିତି ଅପାଶୋରା ।


ସକଳ ହିତେ ମତିକୁ ରଖି ହୁଅଇ ଅଗ୍ରସର

ନଥାଏ କେବେ ପରଆପଣା ଭାବନା ହୃଦେ ମୋର


ଜାତି ଅଜାତି ଧନୀ ଗରିବ ମୋ ନେତ୍ରଖୋଜେନାହିଁ

ସବୁରିଠାରେ ଏକ ଈଶ୍ବର କେବଳ ଦେଖୁଥାଇ ।


ଜଗଦୀଶ୍ବର ଯେଉଁ କରମ ଧରାଇଛନ୍ତି ହାତେ

ତାଙ୍କୁ ସୁମରି ଲାଗିଥାଏ ମୁଁ ମୋର ସାଧନା-ପଥେ ।


ସଫଳତା କେବେ ବିଫଳତା ଏତ କର୍ମ ଲକ୍ଷଣ

ଜୀବନକୁ ମୋ ଆବୋରିଥାଏ ଶିଖାଇ ନାନା ଜ୍ଞାନ


ସେ ହାର୍ ଜିତ୍ ପ୍ରଭାବ ସିନା ମୋର ମନରେ ନାହିଁ

ଈଶ୍ବର ଯାଚି ଦିଅନ୍ତି ଫଳ ଖୁସିରେ ଭୁଞ୍ଜୁଥାଇ ।


ବୃଥା ଭାବନା କରି କି ଲାଭ ସୁଖଦୁଃଖ ସଂସାରେ

କରି କରାଉଅଛନ୍ତି ବିଭୁ ଥାଇ ଦେହୀ ଦେହରେ ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational