Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational

4  

Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational

ଗୁହାରୀ ପ୍ରଭୁ ଏତିକି

ଗୁହାରୀ ପ୍ରଭୁ ଏତିକି

1 min
187



ଆଖିରେ ତୋହର   ପଡେନି ପଲକ

    ବସିଛୁ ଦୁଆର କିଳିକି

ଖୋଲିଦେ କାଳିଆ  ସିଂହ ଦୁଆରକୁ

   ଲଗାନାରେ ଆଉ ଭେଳିକି ।


ତୁ ଥାଉଁ ଯେବେ  ବଳିଆର ଭୁଜ

    ମାଡିବସେ ମହାମାରୀ

ଭୟ ଆତଙ୍କରେ  ଘରେ ଗୃହବନ୍ଦୀ

    କାନ୍ଦେ ଭକ୍ତ ଝୁରି ମରି

କହ ମହାପ୍ରଭୁ  ଜଗନ୍ନାଥ ବୋଲି

    ଡାକିବ କିଏ କାହିଁକି ।

ଖୋଲିଦେ କାଳିଆ.....


ଶ୍ରୀମନ୍ଦିରେ ତୋର ଷାଠିଏ ପଉଟି

     ଭୁଞ୍ଜୁଥିବୁ ବସି ନିତି

ଅଭାବ କଷଣେ   ମରିବ ପତିତ

   ମ୍ଳେଚ୍ଛ ଖାଉଥିବେ ଶୋଷି

କହରେ କାଳିଆ  ଭଗବାନ ତୋତେ

    ମାନିବେ କିଏ କାହିଁକି ।

ଖୋଲିଦେ କାଳିଆ......


ସତରେ ତୁ ଯଦି   ଅଟୁ ଭଗବାନ

   ନ କର କାଳିଆ ଡେରି

ବାର ହାତ ଖଣ୍ଡା  ଧରି ସୁଦର୍ଶନ

   କଳ୍କୀ ଆସ ଅବତରୀ

ନାହିଁ ଗତି ମୁକ୍ତି  ଉଦ୍ଧର ନରକୁ

    ଗୁହାରୀ ପ୍ରଭୁ ଏତିକି ।

ଖୋଲିଦେ କାଳିଆ.....


ସିଂହଦୁଆରରୁ   ରତ୍ନ ସିଂହାସନ

    ମଧ୍ୟେ ବାଇଶି ପାହାଚ

ହେଉ ପରିଷ୍କାର  ଜୀବନ ଜୀବିକା

    ପରିବେଶ ହେଉ ସ୍ୱଚ୍ଛ

ଆଚାର ବିଚାରେ  ଶିକ୍ଷା ପ୍ରଶାସନେ

    ବିରାଜୁ ଆଦର୍ଶ ନୀତି ।

ଖୋଲିଦେ କାଳିଆ......

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics