Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PrajnaParamita Aparajita

Romance Fantasy

3.8  

PrajnaParamita Aparajita

Romance Fantasy

ଚାନ୍ଦ ର ଠିକଣା

ଚାନ୍ଦ ର ଠିକଣା

1 min
216


ଝଡା ଗଙ୍ଗଶିଉଳୀ ସବୁ ମାଟିରେ ଅଜାଡି ହୋଇ ପଡିଥିଲେ,

ପାହାନ୍ତି ରୁ ସାଉଁଟି ଆଣିଲା ବେଳେ ଲାଗିଲା ଯେମିତି ପଚାରୁଛି ,

ରାତି ରେ କିଏ ପ୍ରେମ ନେଇ ଆସିଥିଲା ?

ରୁପା ଜଡା ସବାରି ନେଇ ରୁପେଲି ରାତିରେ ,

ମନ୍ଦ ଶୀତଳ ସମ୍ମୋହନ ନେଇ କିଏ ସେ ପ୍ରେମ ପରଷି ଚାଲିଗଲା ?

ଅନ୍ଧାରେ ସବୁ ଫର୍ଚା ସବୁ ସ୍ପଷ୍ଟ ପରିପାଟି ରେ ସୁନ୍ଦର ରୁପେଲି ସବାରି ରେ କିଏ ସେ ଥିଲା ?

କିଏ ସେ ଆସେ ନିଜର କରି ଚାଲିଯାଏ ?

କିଏସେ ପ୍ରେମିକ କେଉଁଠି ସିଏ ?

ପ୍ରେମ ପରସେ ପାଗଳ କରି କୁଆଡେ ଯାଏ ?

ରାତି ଟା ଯାହାପାଇଁ ସୀମାତୀତ ରଙ୍ଗୀନ ହୋଇଥିଲା,

ସ୍ପର୍ଶ ସବୁ ଶତ ଶୀହରଣର ସମାହାର ଥିଲା,

ଯାହାର ସାନିଧ୍ୟ ପ୍ରେମର ଆଶାତୀତ ସମ୍ଭାବନା ଦେଲା,

ଯାହାର ପ୍ରେମରେ ନିଜକୁ ଅଜାଡି ଦେଲି , କିଏ ସେ ଅପରିଚିତ କୁଆଡେ ଯାଏ ?

ଦିନରେ ଦେଖେଇବି କେମିତି ସେ ପ୍ରେମିକ ଚାନ୍ଦ ଓ କେଉଁଠି ସିଏ...

ପ୍ରେମ ପରସିକି ପ୍ରେମ ପଚାରୁଛି ତା ପ୍ରେମ ଚାନ୍ଦ ର ଠିକଣା ସତେ ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance