ବର୍ଷା ଝରା ରାତି
ବର୍ଷା ଝରା ରାତି
ଶୁଣିଵାକୁ ଭଲଲାଗେ ବର୍ଷା ଝରା ରାତିର କାହାଣୀ,
ବୁଝି ସିନା ହୁଏ ନାହିଁ ହୃଦୟକୁ ଯାଏ ଛୁଇଁ
ରିମଝିମ୍ ମେଘ ଗାଏ ବିଭୋର ରାଗିଣୀ ।
ପୁଲକିତ ପୃଥିବୀର ଦେହ ଆଜି ପ୍ରେମରେ ମଗନ,
ଝୁରିଲାପଣରେ ଆଜି ପୁରିଲା ଭାବଟି ମିଶି
ଶୀତଳି ଯାଉଛି ତାର ବିଦଗ୍ଧ ପରାଣ ।
ବର୍ଷା ଝରା ରାତି ଖୋଲେ ସ୍ବପ୍ନଭିଜା ମନର ଗୁମର
କାହାକୁ କିଏ ବା କହେ ଶୁଣେ ଅବା କିଏ
ସେଇ ରାଇଜର ଭାଷା ବୁଝେ ଏକା ନିଭୃତ ଅନ୍ତର ।
ସ୍ବାତୀ ଲଗନରେ ବର୍ଷା କେଵେ ହେଵ କିଏ ବା ଜାଣିଛି
ନଥାଉ ସେ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ମୁକ୍ତା ଟିଏ ପାଇଁ
ଥାଉ ତ ଏ ବର୍ଷାର ଗଜଲ ଯାହା ଶୁଣି ହୃଦୟ ଭିଜୁଛି ।
ଶୁଭରାତି ।