Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PUSPALATA SAHOO

Comedy

3  

PUSPALATA SAHOO

Comedy

ବୋହୂ ଖୋଜା

ବୋହୂ ଖୋଜା

1 min
149



ବାହା ବେଳ ମୋର ଗଡି ଗଡି ଯାଏ 

କେହି ପାରୁନାହିଁ ବୁଝି 

ଝିଅ ମିଳୁନାହିଁ କହୁଛ ସଭିଏଁ 

ଜାତକ ପାରୁନ ସୁଝି  ||

ବାପା ଖୋଜୁଛନ୍ତି ବେଶୀ ଯୌତୁକ 

ଯାହା ବାପା ଦେଉଥିବ 

ତାକୁ ବୋହୁ କରି ଆଣିବି ଘରକୁ 

କଳା ପଛେ ହୋଇଥିବ  ||

ମାଆ ମୋ କହୁଛି ବୋହୂ ଟି ମୋହର 

ସୁନାନାକି ନ ହେଲା ନାହିଁ 

ରାତି ହେଲେ ଟିକେ ସେବା କରୁଥିବ 

ମନକୁ ମୋହର ଚାହିଁ  ||

ଭାଇ ଭାଉଜ ଙ୍କ ମନକୁ ପାଉନି 

ଖୋଜି ଖୋଜି ହେଲେ ବ୍ୟସ୍ତ 

କହିଲେ ନିଜେ ତୁ ଝିଅ ଖୋଜି ନେ 

ହେଲି ମୁଁ ସେଥିରେ ଅଭ୍ୟସ୍ତ  ||

କାଳୀ ଗୋରୀ ଝିଅ କେତେ ମୁଁ ଦେଖିଲି 

ମନକୁ ପାଇଲା ନାହିଁ

ପୂର୍ବରୁ ପଶ୍ଚିମ ଉତ୍ତରୁ ଦକ୍ଷିଣ 

ସବୁଠି ବୁଲିଲି ମୁହିଁ ||

 ଝିଅ ଖୋଜି ଖୋଜି ପଡିଲିଣି ଥକି 

ମୋ ମନ ବୁଝୁଛି କିଏ 

ସମସ୍ତଙ୍କର ତ ବୋହୂ ଦରକାର 

ମତେ ପଚାରୁଛି କିଏ ||

ଆସୁ କି ନ ଆସୁ ମୋ ଘରକୁ ସିଏ 

କିଛି ଯାଏ ଆସେ ନାହିଁ 

ଅବାଡୁଆ ହୋଇ ରହିବି ଜୀବନେ 

ସଫା ମୁଁ ଦେଉଛି କହି ||

ବିବାହ ଜୀବନ ନାହିଁ ଦରକାର 

ଏକାକୀ ରହିବି ମୁହିଁ 

ସପନ ରେ କେବେ ଏହି କଥା ଟିକୁ 

ମନରେ ଭାବିବି ନାହିଁ ||



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy