Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Classics

3  

Dipti lekha Mishra

Classics

ବିକୄୄୄୄୄୄୄତ ମସ୍ତିଷ୍କ

ବିକୄୄୄୄୄୄୄତ ମସ୍ତିଷ୍କ

1 min
57


ଆକାଶେ ମାଳ ମାଳ

ବୁଲୁଛନ୍ତି ପଙ୍ଗପାଳ

ନଷ୍ଟ କଲେଣି ଫସଲ

ପ୍ରଭୂ ତୁମେ ଏ କି କଲ ??


ପୄଥିବୀରେ ମହାମାରୀ

ମଣିଷଙ୍କୁ ଦିଏ ମାରି

ନାମ ଅଟେ ତା କୋରନା

ତହୁଁ ଉଦ୍ଧାର ହେ ହରି ॥


ଗଭୀର ସମୁଦ୍ରରେ

ତାଣ୍ତବ ରଚେ ବାତ୍ୟା

ତିନିପାଖ ପାଣି ଘେରରୁ

ରକ୍ଷା କର ଜଗନ୍ନାଥିଆ ॥


ଭୂ- ଗରଭ ଥରହର

ଜନଙ୍କ ଅସାଧୁ କର୍ମରେ

କାନ୍ଦେ ସିଏ ବାରବାର

ଭୂ-କମ୍ପ ପାଇଁ ଲାଗେ ଡର ॥


ପ୍ରାକୣତିକ ବିପତ୍ତିମାନ ଆସିଲେ

ଲାଗିବ ସିନା ଭୟ ଅଧିକ

ଘରେ ଧର୍ମପତ୍ନୀ ପାଇଁ କିଏ

ଲେଖିଛି ଡର ଲାଗେ ବୋଲି ???


ଧର୍ମଛଡା କି ଲକ୍ଷ୍ମୀଛଡା ହେବାକୁ

କିଏ ଲେଖିଲା ଏ ବିବରଣୀ

ଉପାସେ ଅରକ୍ଷିତ ଭଳି ମରିବାକୁ

ଖୋଜୁଛି କି ଗାଁ ମଶାଣୀ ॥


ରୋଗକୁ ପୋକଜୋକକୁ ଡରିବ

ନୂହଁଇ ତାହା ଭୂଲ

ଧର୍ମପତ୍ନୀଙ୍କୁ ଚିହ୍ନି ନ ପାରିଲେ

ଯୋଗୀ ହେବା ଭଲ ॥


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics