Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ଅସତ୍ୟ ପାଖରେ ସତ୍ୟ ବନ୍ଧା ପଡ଼ିଛି

ଅସତ୍ୟ ପାଖରେ ସତ୍ୟ ବନ୍ଧା ପଡ଼ିଛି

1 min
156



ଅସତ୍ୟକୁ ଅନୁସରି ସ୍ବାର୍ଥକୁ ସାରଥୀ କରି 

ଆଜିର ମଣିଷ କରମରେ ଧାଇଁଛି

ଆଗପଛର ବିଚାର ତିଳେ ନାହିଁ ତାହାଠାର

ଅସତ୍ୟ ପାଖରେ ସତ୍ୟ ବନ୍ଧା ପଡ଼ିଛି

ମାନବିକତା ହଜିଅଛି 

ରକ୍ଷକ ହୋଇ ଭକ୍ଷକ ସିଏ ସାଜୁଛି ।


ପିତାମାତା ହେୟଜ୍ଞାନ ଭୁଲେ ସମ୍ପର୍କ ବନ୍ଧନ

ମୁଁ ମୋର ଭାବେ ନିତି ବାଇଆ ହୋଇ

ବିନା ଅନୁଶୋଚନାରେ ମାତେ ସଂସାର ଖେଳରେ

ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟକୁ ବି ମନୁ ଭୁଲଇ

ଗର୍ବ ଦମ୍ଭକୁ ଭିଡ଼ି ଧରି

ଅବାଟରେ ଗୋଡ଼ ବଢ଼ିଥାଏ ତାହାରି ।


ନାରୀରେ ନାହିଁ ସମ୍ମାନ ନାରୀ ବି ନିଜର ମାନ

ହରାଇ ବସୁଛି ନିଜ ଅଜ୍ଞତାପଣେ

ଆମ ସମାଜ ଶୁଙ୍ଖଳା ହୋଇ କେତେ ବିଶୃଙ୍ଖଳା

ଅଧର୍ମର ପତିଆରା ଚତୁଃକୋଣେ

ଯେତେ ହିଂସା ମୁଣ୍ଡ ଟେକଇ

ସତ୍ୟ ଅସତ୍ୟକୁ ନେଇ ଲାଗେ ଲଢ଼େଇ ।


ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ବିନା କି କେହି ଧରମ ପାରଇ ରୋଇ

ଶୂନ୍ୟ ହୋଇ ଯାଇଥିବା ହୃଦୟ କ୍ଷେତେ

ମନୋବଳ ଦୃଢ଼ ଥିଲେ ସିନା ବଢ଼ିବ ଗହଳେ

ଅଧର୍ମକୁ ଉପାଡି଼ ପରିବେ ସମସ୍ତେ

ଅସତ୍ୟ ଅପସରି ଯିବ

ସତ୍ୟ, ଶାନ୍ତି, ପବିତ୍ରତା ବିରାଜୁଥିବ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational