Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଆଜି ସୋମବାର

ଆଜି ସୋମବାର

1 min
108


      

ଆଜି ସୋମବାର ସଜନୀ ଚାଲ ଶିବମନ୍ଦିର l

ଶ୍ରୀସଦାଶିବଙ୍କୁ ପୁଜିବା ଅର୍ପି କଦଳୀ କ୍ଷୀର ll

ପନ୍ନଗ ଭୂଷଣ ହରିବେ ସର୍ଵ ଦୋଷ, ଦୂଷଣ l

ସମୁଦ୍ରମନ୍ଥନେ କରିଲେ ପ୍ରଭୁ ବିଷଶୋଷଣ ll

ଦୁଦୁରା ଗୟସ କେତକୀ ଆଣ ମଲ୍ଲି ଟଗର l

ଅତି ଶରଧାରେ ପିନ୍ଧନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ନାଗେନ୍ଦ୍ରହାର ll

ମଙ୍ଗଳମୟ ସେ ଲଙ୍ଗଳା ପ୍ରଭୁ ସତ୍ୟସୁନ୍ଦର l

ଆଶୁତୋଷ ଦିଗମ୍ବରାୟ ଦ୍ୟନ୍ତି ଚଞ୍ଚଳବର ll

ମହାଯୋଗୀଶ୍ୱର ଶଙ୍କର ଶଙ୍କରିଙ୍କ ନାୟକ l

ଶମଶାନ ବାସୀ ଅକର୍ମ ପ୍ରଭୁ କର୍ମ ଦାୟକ ll

ଚନ୍ଦ୍ରମୌଳି ଚନ୍ଦ୍ର ଶିରରେ ପ୍ରଭୁ ଚନ୍ଦ୍ରଶେଖର l

ଗଙ୍ଗା ଗଙ୍ଗାଧର ମସ୍ତକେ ଜଟାଜୁଟ ବିହାର ll

ଭୂତପତି ପ୍ରଭୋ ଭୂତେଶ ନନ୍ଦୀ ବୃଷବାହନ l

ତ୍ରିଲୋଚନ ପ୍ରଭୁ ତୃତୀୟନେତ୍ର କାମଦହନ ll

ମହାଦେବ ହର ଶଙ୍କର ଭୋଳା ପଞ୍ଚଆନନ l

ଦେବଦେବ ପନ୍ଦ୍ରନେତ୍ରଙ୍କୁ କରଇ ମୁଁ ଜଣାଣ l

ସୋମନାଥ ପ୍ରଭୁ କୈଳାସପତି କାଶି ଈଶ୍ୱର l

ସୋମବାରେ ପୂଜି ଶରଣଗଲି ତୁମ୍ଭ ପୟର ll

          


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational