Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jaya munde

Romance

3  

jaya munde

Romance

प्रेम काव्य

प्रेम काव्य

1 min
186


   आठवणीतलं प्रेम

   किती आठवू,आठवू,

   ओलावल्या पापणीत

    किती गोठवू,गोठवू....


    रम्य क्षण सारे कसे

    भुर्रकन मागे गेले,

    स्मृती तुषार अंतरी

     सैरभैर मन झाले.....


    प्रेम पहिलं -वहिलं

    तन-मन सुगंधित,

    पावसाची सर जशी

     करी अवनी गंधित....


    श्वास क्षणभर थांबे

     स्पर्शभास होता तुझा,

     अंगी रोमांच पिसारा

     स्वर्ग जणू एक माझा....


    गाठी-भेटी स्मरतात

    किती क्षितिज सुखाचे,

    तुझे-माझे प्रेम मनी

    दुःख गळून फुकाचे....


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Romance