Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Deepak Ahire

Classics

3  

Deepak Ahire

Classics

गुरू मनुष्यदेहाचा....

गुरू मनुष्यदेहाचा....

1 min
364


दूर-दूर पर्यंत          

दिसतात दत्तगुरू,       

गुरू मनुष्यदेहाचा      

उपासना करा सुरू...    

दूर-दूर पर्यंत          

विश्वाचे गुरूस्थान,      

समग्र अध्यात्मात      

गुरूमहिमेला स्थान...    

दूर-दूर पर्यंत

गुरूदत्ताचे महात्म्य, 

दत्तभक्तीत व्हा लीन

हाेते चित्तशुद्धी आत्म... 

दूर-दूर पर्यंत

साजिरे रूप दत्तगुरूंचे, 

हाकेला सत्वर पावतात

दार उघडा इच्छाशक्तीचे... 


Rate this content
Log in

Similar marathi poem from Classics