Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Dheerja Sharma

Inspirational

2  

Dheerja Sharma

Inspirational

यादें बचाती हूँ

यादें बचाती हूँ

1 min
121


पैसे नहीं यादें बचाती हूँ

निवेश कर देती हूँ रिश्ते बचाने में,

अच्छी, मीठी यादें


कड़वी वहीं कहीं

फैंक आती हूँ ! 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational