Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anjum Khatun

Romance

4.3  

Anjum Khatun

Romance

तू चाँद , मैं ज़मीन

तू चाँद , मैं ज़मीन

1 min
190



तू आसमान का वो चाँद है ,

जिसे दूर खड़ी मैं देख रही हूँ।

 

तुझ तक जाना चाहती हूं , 

मगर तू कहीं , और मैं कहीं। 


कभी तुझे छूने का मन किया , 

तो पानी में तेरी परछाई को छूती , तो कभी उठाती हूँ।

मानो अपने सपनों में तुझे पा लेती हूँ।

 

मिट्टी का महल बनाया हो जैसे , 

और पानी की धारा उसे अपने साथ ले गई।

 

कभी तू भी था मेरे साथ ज़मीन पर , 

और उन तारों ने तुझे चाँद की जगह दे दी। 



Rate this content
Log in