Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

तेरा-मेरा संगम

तेरा-मेरा संगम

1 min
274


तेरा - मेरा संगम

एक बार तो बनता है ,

यूँ ही थोड़ी ना ये दिल

रोज़ तेरे लिए धड़कता है।


तेरा - मेरा संगम

एक बार तो बनता है।


हम दोनो जब भी मिलते हैं ,

भीग जाते हैं ना जाने

कितने अरमान इस दिल के ,

तू जिनमे आके बसता है।


तेरा - मेरा संगम

एक बार तो बनता है।


याद आती है तब ,

वो रातें पुरानी

जिनमे होश खोकर भी ,

ये दिल फिर संभलता है ।


तेरा - मेरा संगम

एक बार तो बनता है ।


तू मिलेगा जब कभी ,

मुझे इश्क ~ ए ~ राह में ,

इस रूह में तेरे लिए ही ,

एक स्वपन पलता है।


तेरा - मेरा संगम

एक बार तो बनता है।



Rate this content
Log in