Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

yogyata sharma

Inspirational

3  

yogyata sharma

Inspirational

समय

समय

1 min
267


तेरी बदली चाल देखी,

तेरा बदला हाल देखा।

समय के चक्र का पहिया

 बदलता बार बार देखा।


ना जाने किस गुमा में जो

चलते थे वो इतरा के,

उन्हीं कदमों को हमने ठोकरों से

बदले हाल देखा।


तू अच्छा है तो अच्छीहै

जो तू बदला तो जग बदला ,

इन्हीं गिरगिट के रंगों सा

बदलता एतबार देखा।


बुरा हो तो सिखा देता,

भला भी सीख दे जाता।

तेरे रूपों से हमने इस धुंध

के आर पार देखा।


Rate this content
Log in