Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

मधुशिल्पी Shilpi Saxena

Abstract

4  

मधुशिल्पी Shilpi Saxena

Abstract

राब्ता

राब्ता

1 min
57


तोड़कर राब्ता हमसे वो महफिल से मुँह मोड़ गए

प्यार के रिश्ते को वो कुछ इस तरह तोड़ गए !


होकर मायूस जहां भर की दुश्वारियों से

हम भी ज़िन्दगी से रुख अपना मोड़ गए !


सो गए हैं चैन से हम मौत के आगोश में

इल्ज़ाम वो देते हैं कि हम बेवफा थे बेवफाई से छोड़ गए !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract