Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amrita Singh

Abstract

4.6  

Amrita Singh

Abstract

मुश्किल की घड़ी

मुश्किल की घड़ी

1 min
391


जाने कैसी मुश्किल,

घड़ी है आयी !

सारे घरों मे बंद,

हो गए है !


कुछ ऐसे आये है,

मुश्किल ये हालात,

सब मज़बूरी का,

शिकार हो गए है !


इस मुश्किल की घड़ी मे,

सारे जहान को समर्थन मे,

आना है !


खुद को सबकी,

भलाई के लिए,

कुछ दिनों के लिए दूर ले जाना है !


करो प्रतिज्ञा ये,

सबकी सुरक्षा के लिए,

हम सबको घरों मे रहकर,

इस बीमारी को हराना है !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract