Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Minakshi Prakash

Abstract

4.2  

Minakshi Prakash

Abstract

मेरी भी सुन लेते ?

मेरी भी सुन लेते ?

1 min
272


चेहरे पर सवाल थे ,

नजरे अपनी रोशनी की

झिलमिलाहट से दूर थी ,

मन में जाने कितने 

तूफान उमड़-घुमड़ 

रहे थे ,

कभी पीछे मुड़ कर अतीत 

में झांक कर खुश होते,

तो कभी वर्तमान की

 स्थिति के साथ 

अपनों को याद कर 

दुखी हो जाते,

कभी भविष्य को सोचते ,

 तो कभी अनायास ही 

चुपी साध लेते , और धीरे से कहते कि 

काश ! मेरे अपने 

मेरी भी सुन लेते ? 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract