Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhimanyu Jangra

Abstract

2  

Abhimanyu Jangra

Abstract

माँ का प्यार

माँ का प्यार

1 min
156


भूख तो एक रोटी से भी मिट जाती 

अगर वो रोटी तेरे हाथ की होती। 

तबियत तो एक दुआ से

ठीक हो जाती अगर वो तेरी होती माँ ।।

मैं चुप तो एक डांट से हो जाता

अगर वो डांट तेरी होती ।

चैन से सो तो मैं उसी पल सो जाता

अगर वो पल तेरी गोद में बिताया होता माँ।।

फिर ना गर्मी लगती, ना ठंड़

जब बस तेरा प्यार महसूस होता माँ।।


Rate this content
Log in

More hindi poem from Abhimanyu Jangra

Similar hindi poem from Abstract