Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pawanesh Thakurathi

Inspirational

3  

Pawanesh Thakurathi

Inspirational

किनारे आ गये

किनारे आ गये

1 min
218



जिनको देखा था ख्वाब में कभी

वो सामने हमारे आ गये। 

रब से मांगे थे दो फूल हजारी के

मगर झोली में सितारे आ गये। 


रंगीनियाँ कभी हमने न चाही थीं

किस्मत के दहले से नजारे आ गये। 

हम तलाशते थे खिलौने शीशे के

मगर हाथ में गुब्बारे आ गये। 


कहता है पवन बार-बार साथियों

जो सच की राह पर चले

वो तूफां से लड़के भी किनारे आ गये। 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational