Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Akanksha Gupta

Inspirational Others

3  

Akanksha Gupta

Inspirational Others

कैसे लिखे?

कैसे लिखे?

1 min
270


कुछ नया करो दो शब्द लिखो हाथों में सृजन का वास करो l

चुन चुन कर अक्षर के मोती शब्दों की वेणी में गुथ दो l

अक्षर दर अक्षर पंक्ति बने फिर मात्राएँ चित्रित कर दे,

अब बना तूलिका हाथों को भाषा शैली के रंग भरे l


मस्तिष्क में उठे विचार लिखे रोचकता की श्रृंखला गढ़े,

हर वाक्य में ओज निखर आये संगठन का समावेश करें l

क्या खोया है क्या पाया है क्या भुला क्या बिसराया है,

जो कुछ भी मन में आया है लेखन में वही समाया है l-२


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational