Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunil Kumar

Abstract Inspirational

4  

Sunil Kumar

Abstract Inspirational

जीवन का न कोई ठिकाना

जीवन का न कोई ठिकाना

1 min
381


जीवन का न कोई ठिकाना

न जाने हमें कहां है जाना।


संग सांसों का अनमोल खजाना

लुट जाए कब यह कोई न जाना

जीवन का न कोई ठिकाना

न जाने हमें कहां है जाना।


छूट जाए कब साथ किसका 

यह राज जीवन का कोई न जाना

जीवन का न कोई ठिकाना

न जाने हमें कहां है जाना। 


डगर जीवन की किधर मुड़ जाए

वक्त का परिंदा कब कहां ले जाए

यह बात समझ में किसी के न आए।


चलते-चलते इस दुनिया से

पाक चुनरिया मैली न हो जाए

यह बात सदा दिल में बिठाएं

सोच-समझकर कदम बढ़ाएं।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract