Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

चौधरी राजीव डोगरा

Romance

3  

चौधरी राजीव डोगरा

Romance

इश्क करते-करते

इश्क करते-करते

1 min
233


हम इश्क करते-करते

निभाना सीख गए।

वो इश्क करते-करते

सब का दिल

बहलाना सीख गए।

हम इश्क़ करते-करते

मोहब्बत के अफसाने

लिखने लग पढ़े।

वो इश्क करते-करते

हर जगह नए अफ़साने

गढ़ने लग पड़े।

हम इश्क करते-करते

सब को अपना

बनाना सीख गए ।

वो इश्क करते-करते

परायो को भी अपने

गले लगाना सीखें गए।

हम इश्क करते-करते

उस खुदा को अपना

महबूब बनाने लग पड़े।

वो इश्क करते-करते

हर किसी को अपना

खुदा मानने लग पड़े।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance