Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

3  

Shyam Kunvar Bharti

Inspirational

भोजपुरी देवी पचरा गीत- करा तू अंजोर

भोजपुरी देवी पचरा गीत- करा तू अंजोर

1 min
271



अब नाही अइबु त कब माई अइबु ,

बलकवा रोवे बड़ी ज़ोर।

भारती पुकारे ले अवतू ये काली माई

जीनिगिया मे करा तू अंजोर।

सुनीला पुकार तू हमरो ये काली माई

रहिया ना लउके केवनो ओर।

एक वर दिहा दूसर वर दिहा ,

तीसरे उद्धार करा माई मोर |

भारती पुकारे ले अवतू ये काली माई

जीनिगिया मे करा तू अंजोर।

चंड मुंड मरलु तू रक्तबीज मरलु ,

महिषा सुर के कइलु संघार।

दुखवा हमार कब टलबू ये काली माई

डगमग नईया बाड़े मोर।

भारती पुकारे ले अवतू ये काली माई

जीनिगिया मे करा तू अंजोर।

कालन के काल माई भगतन ढाल माई

काटी अनहरिया करा तू अंजोर।

काली काली केसिया लाली लंबी जीभिया

लहरत आवा माई होला बड़ी शोर।

भारती पुकारे ले अवतू ये काली माई

जीनिगिया मे करा तू अंजोर।

छोडब ना चरनीया काली कलकत्ता वाली

लाल अड़हुलवा होलु तू वीभोर।

लाल सेनुर केरा नारियर चढ़ाइब

लाली चूड़िया खनके बड़ी ज़ोर।

भारती पुकारे ले अवतू ये काली माई

जीनिगिया मे करा तू अंजोर।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational