Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABHIJIT KHER

Drama

1  

ABHIJIT KHER

Drama

તેરે શહર મે

તેરે શહર મે

1 min
148


તેરે શહેર મે ભી આકે તુજસે મિલે હો; 

વેસા અહેસાસ આતા હે, માનો માગી;


હુઈ કોઈ દુવા મેરી હજ બનકર કબૂલ;

હો ગઇ હો, સચ મે અબ મુજે ઓર કહા;


જાના ?? જીસકી બંદગી હિ જમીન પર રહેકર;

હિ ખુદા ને કબૂલ કરલી હો, અબ જન્નત કી;


ભી તમન્ના કોન કરે!!, જબ રૂબરૂ ખુદા હો ગયા હો;

વેસે નજર તો ન આયે આપ, જાને દો ખુદા જો અબ;


બન ગયે હો, મગર બંદે સે પૂછો ઉસકે શહેર કી હર;

ગલી-ગલી માનો ઉસ્કે ઘર કો ખીચ કર લે જાતી થી;


Rate this content
Log in