Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Manab Mondal

Abstract Romance Inspirational

5  

Manab Mondal

Abstract Romance Inspirational

তোমার চোখে

তোমার চোখে

1 min
546


আমি মেনে নিয়েছে এ হৃদয়

বহুদিনই পরাজয়।

তোমার চোখের শাসনে

অনুগত্য প্রতিটি স্পন্দনে।

তোমার প্রেম যাচ্ছে বয়ে

তুমি নিও সে কথা জেনে।

শব্দহীন তোমার চোখের আলিঙ্গনে

ছন্দহীন এ জীবনে

ভিড় করে করে কবিতারা।

জীবনটা যতোই হোক দিশাহারা।

যাই সব ক্লান্তি ভুলে, স্বপ্নরা রঙ মাখে।

জীবনকে পাই খুঁজে, বারবার তোমার চোখে


Rate this content
Log in