Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sayani Banerjee

Abstract

2  

Sayani Banerjee

Abstract

স্মরণীয় মুহূর্ত

স্মরণীয় মুহূর্ত

1 min
1.1K



মুহূর্ত গুলো এসে চলে যায় 

পিছুডাকে সাড়া দেয় না ,

সময়ের চাকায় মুহূর্তগুলোর 

স্মরণীয় হওয়ার বায়না l 


কলমে কলমে হঠাৎ একদিন 

বইমেলাতে ডাক ,

নামের আগে "কবি" আখ্যা 

জীবনে অমর থাক l 


মুহূর্ত সেদিন স্মরণীয় হলো 

"কবি" বলে আমি পেলাম সম্মান ,

আমার আবেগ , চোখের জলে 

কলম আমার চির পিছুটান ll 


Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract