Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DR.GAUTAM MANNA

Horror Action Thriller

3  

DR.GAUTAM MANNA

Horror Action Thriller

দুরন্ত ঘূর্ণিডাঃ গৌতম মান্না

দুরন্ত ঘূর্ণিডাঃ গৌতম মান্না

1 min
144



দুরন্ত ঘূর্ণির এই লেগেছে তাক

দুনিয়া দেখেছে ফণীর ফাঁকে ফাঁকে

এই দুরন্ত মেয়ে , মাইলস্টোন নাকি…

নাকে, জলে করেছে গোপালপুর কে!

ওড়িষা কাঁপছে থর হরি কম্পনে

পর্যটন খালি হয় পুরীর থেকে।

বিনা হস্তে পূজো পায়না শুক্রবারে

ফণী তাই পূজো দেয় জগন্নাথ কে।

ওড়িষা-বাংলা হয়েছে একাকার

হু হু করে ভরে দিয়েছে ওদেরকে !

সুনাম ধন্য ফণীর বিংশ পার,

নষ্ট সমুদ্রের বালির ভাষ্কর্য কে!!





Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Horror