Arabinda Rath

Abstract

4.6  

Arabinda Rath

Abstract

ଭାରତ ବନ୍ଦ

ଭାରତ ବନ୍ଦ

1 min
411




ଆସନ୍ତାକାଲି ଭାରତବନ୍ଦ; କାରଣ କଣ ରଘୁଆକୁ ଜଣାନାହିଁ। ବନ୍ଦକୁ ସମର୍ଥନ କରିବ ବା ବିରୋଧ, ସେ ବିଷୟରେ ମଧ୍ଯ ତାର ଜ୍ଞାନ ନାହିଁ। କାହାର କଣ ସୁବିଧା ହେବ ବା ଅସୁବିଧା, ସେ ବିଷୟରେ ଜାଣି ତାର ବା କି ଲାଭ ! ଲୋକେ କହୁଛନ୍ତି ସ୍କୁଲକଲେଜ୍, ଅଫିସ୍,ଦୋକାନ ବଜାର,ଚକଅଖ,ରେଳଗାଡି,ଉଡାଜାହାଜ ସବୁ ବନ୍ଦହେବ। ବନ୍ଦବେଳେ ଯାହା ସବୁ ବନ୍ଦ ହେବ ତାର କୌଣସିଥିରେ କାମ ନାହିଁ। ନା ସେ ଚାକିରି କରିଛି ନା ଦୋକାନ ନା ତା ପିଲାମାନେ ପାଠ ପଢୁଛନ୍ତି। ରିକ୍ସାରେ ବସିବା ତ ତା ପାଇଁ ସ୍ବପ୍ନ , ଏ ରେଳଗାଡି,ଉଡାଜାହାଜ କଥା ପଚାରେ କିଏ। ଦୋକାନ ବଜାରରୁ କିଛି କିଣିବା ପାଇଁ ପାଖରେ ପଇସା ନାହିଁ,ସେସବୁ ବନ୍ଦ ହେଲେ ମଧ୍ଯ ତାର କିଛି ଅସୁବିଧା ହେବାର ନାହିଁ। ଅଳିଆଗଦା ଓ ରାସ୍ତାଘାଟରୁ ଜରି ଗୋଟାଇ ସେ ପରିବାର ଚଳାଏ। ଲୋକଙ୍କ ଫିଙ୍ଗା ଫୋପଡା ଖାଦ୍ଯରେ ତା ପରିବାରର ପାଟି ଚାଲେ। କିଛି ମିଳିଲେ ଖାଇବେ ନହେଲେ ପାଣି ପିଇ ଶୋଇବା କଥା। କିନ୍ତୁ ଭାରତବନ୍ଦ ହେବ ବୋଲି ତା ମନରେ ଥିଲା ଅଫୁରନ୍ତ ଆନନ୍ଦ।

ଆଗକୁ ସରସ୍ବତୀ ପୂଜା ଆସୁଛି। ପିଲା ଦୁଇଟା ନୂଆ ଜାମା ହଳେ ପାଇଁ ଡହଳବିକଳ ହେଉଛନ୍ତି। କିଛି ନ ହେଲେ ଭାରତବନ୍ଦରେ ବ୍ଯବହୃତ ବ୍ଯାନର କପଡା ଓ ପତାକାରେ ପିଲା ଦୁଇଟା ପାଇଁ ଜାମା ହଳେ ତ ସିଲେଇ କରି ପାରିବ। ଭାଗ୍ଯରେ ଥିଲେ ସୁନି ର ଶାଢୀ ପାଇଁ ଖଣ୍ଡେ ଚକମକିଆ କପଡା ବି ମିଳିଯିବ। ରାସ୍ତାରେ ପଡିଥିବା ଦରପୋଡା ଟାୟାର ଯୋଗାଡ କରି ଶୀତରାତିରେ ଜାଳିବାପାଇଁ ଜାଳଟିକେ ଯୋଗାଡ ହୋଇଯିବ। ବନ୍ଦ ପାଳନକାରୀଙ୍କ ଫୋପଡା ମଦବୋତଲରୁ ଢୋକେ ଦୁଇ ଢୋକ ମଦ ମିଳିବା ସହିତ ଖାଲି ବୋତଲ ବିକ୍ରିପାଇଁ ମିଳିଯିବ। ଆଉ କଣ ବା ଦରକାର ରଘୁଆ କୁ ?? ସେ ତ ଠାକୁରଙ୍କୁ ସଦା ବେଳେ ଡାକୁଥାଏ-- ପ୍ରଭୋ, ମାସରେ ଦଶ ବାର ଥର ଏମିତି ଭାରନ୍ଦବନ୍ଦ ହୁଅନ୍ତାନି !!



Rate this content
Log in

Similar oriya story from Abstract