Dr Jharana Satapathy

Inspirational

5.0  

Dr Jharana Satapathy

Inspirational

ଅପରିଚିତ ବ୍ୟକ୍ତି

ଅପରିଚିତ ବ୍ୟକ୍ତି

2 mins
363



ଟୋଏଟା ଇଟୋସ୍ ଗାଡି ବୁକ୍ ହୋଇଥାଏ । ଧଳା ଚକଚକ ଗାଡି । ଗାଡିର ବେଗ ଥାଏ ୬୦ ଭିତରେ । ଘାଟି ରାସ୍ତା । ଦକ୍ଷତା ସଂପର୍ଣ୍ଣ ଡ୍ରାଇଭର । ସେ ଗାଡିରେ ବସିଥାଉ ମୋ ମିଷ୍ଟେର ଏବଂ ମୁଁ । ମହିଶୁରରୁ ଉଟି ଅଭିମୁଖେ ଯାତ୍ରା କରୁଥିଲୁ । ଅଙ୍କାବଙ୍କା ଘାଟି ରାସ୍ତା । ସେ ଡ୍ରାଇଭରର ଡ୍ରାଇଭିଙ୍ଗ୍ ଉପରେ ଖାଲି ଗାଡିଟି ନ୍ୟସ୍ତ ଥାଏ । ଏହି ସମୟରେ ପଛପଟୁ ଅଜଣା ଅଚିହ୍ନା ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କର ଏକ ଗାଡି ଆମ ଗାଡି ପଛପଟକୁ ଧକ୍କା ଦେଇଥିଲା । ଫଳରେ ଆମ ଗାଡିର ପଛପଟ ଡିକି ଭାଙ୍ଗି ଯାଇଥିଲା । ଆମେ ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଗାଡିଟିକୁ ରାସ୍ତାର ସାଇଡ୍ ଉପରେ ରଖି ସେ ଅଜଣା ଅଚିହ୍ନା ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କୁ ତାଙ୍କର ଭୁଲ ଡ୍ରାଇଭିଙ୍ଗ୍ ଲାଗି ତାଙ୍କୁ ସଚେତନ କରାଇଥିଲୁ । କିନ୍ତୁ ଆମ ଗାଡି ଡ୍ରାଇଭର ତା ନିଜ ଜିଦରେ ଅଟଳ ଥାଏ । ତା ମାଲିକର ଗାଡି । ପଛପଟେ ଶକ୍ତ ଧକ୍କା ଖାଇଛି ଗାଡି । ଡ୍ରାଇଭର ସେ ବ୍ୟକ୍ତି ଉପରେ ଗରଗର ହୋଇ ଏହାର କ୍ଷତି ବାବଦ ଯେତିକି ଖର୍ଚ ସେତିକି ବହନ କରିବାକୁ କହିଲା । କିନ୍ତୁ ସେ ଭଦ୍ର ବ୍ୟକ୍ତି ଆମ ପାଖକୁ ଆସି କହିଲେ ସରି ମୋର ଭୁଲ ହୋଇଯାଇଛି । ଏଥିରେ ମୋର କିଛି ଦୋଷ ନାହିଁ । କିଛି ମାଙ୍କଡ ପଲ ଗଛଉପରୁ ଡିଆଁ ମାରି ଗାଡି ଉପରେ ପଡି ଗଲେ ଫଳରେ ମୁଁ ଭାରସାମ୍ୟ ହରାଇ ଆପଣଙ୍କ ଗାଡିକୁ ଧକ୍କା ଦେଇଦେଲି । ଠିକ୍ ଅଛି ଆଜ୍ଞା ଆପଣଙ୍କ ଗାଡି ପାଇଁ ଯାହା କିଛି ଖର୍ଚ ହେବ ମୁଁ ଦେବି । ଆମେ ମନା କରୁଥିଲୁ । କିନ୍ତୁ ଡ୍ରାଇଭର ମାନିଲା ନାହିଁ । ସେ ତାର କ୍ଷତି ସେ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ଠାରୁ ମାଗିଲା । ସେ ଅଜଣା ବ୍ୟକ୍ତି ବୟସ ୭୦ ହେବ । ବହୁତ ଭଦ୍ର ସରଳ ଲୋକ । ସିଏ ବି ଉଟି ଅଭିମୁଖେ ଯାଉଥିଲେ । ତାଙ୍କୁ ନିଳଗିରି ଯିବାର ଥିଲା ।


କିନ୍ତୁ ସେ ଦିନସାରା ଆମ ପାଇଁ ସମୟ ଦେଇ ଗାଡି ଠିକ୍ ହେବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସିଏ ନିଜେ ରହି ଦାୟିତ୍ବ ନିଭାଇ ଥିଲେ । ଏମିତି ସେ ଭଦ୍ର ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ସହ ଆମେ ବହୁତ କଥାବାର୍ତ୍ତା କରିଥିଲୁ । ସେ ଚାହିଁଥିଲେ ସେଠୁ ଖସି ପଳାଇଥାନ୍ତେ କିନ୍ତୁ ତାଙ୍କ ପାଖରେ ଭଲ ହୃଦୟ ଖଣ୍ଡିକ ଥିଲା । ଆମକୁ ବହୁଯାଗା ବୁଲିବା ପାଇଁ କହି ଥିଲେ । ନିଳଗିରିରୁ ତେଲ ନେବା ପାଇଁ କହିଥିଲେ । ଆମେ ଉଟି ଯିବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସେ ଆମ ଆଗରେ ଆଗରେ ଯାଉଥାନ୍ତି ଆମେ ତାଙ୍କ ପଛରେ । ସତରେ ରାସ୍ତାରେ କେତେମାଙ୍କଡ ପଲ ଦେଖିବାକୁ ମିଳିଥିଲା । ଯୋ ଗାଡି ଦେଖନ୍ତି ସେମାନେ ଚଟାପଟ ଡିଆଁ ମାରିଦିଅନ୍ତି ଗାଡିଉପରକୁ । ଏଭଳି ଭାବେ ଆମେ ଉଟିରେ ପହଞ୍ଚିଲୁ । ସେ ଭଦ୍ର ବ୍ୟକ୍ତି ତାଙ୍କ ଗାଡିରୁ ଓହ୍ଲାଇ ଆମକୁ ନମସ୍କାର କରି ହେପି ଜର୍ନି କହି ନିଳଗିରି ଅଭିମୁଖେ ଚାଲି ଯାଇଥିଲେ । ଏବେବି ସେ ଭଦ୍ର ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ଚେହେରା ମୋ ଆଖି ଆଗରେ ନାଚି ଉଠୁଛି ।  



Rate this content
Log in

Similar oriya story from Inspirational