Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Mishra

Classics

4  

Sarojini Mishra

Classics

ତୁମେ ରାମ,କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ଜଗନ୍ନାଥ

ତୁମେ ରାମ,କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ଜଗନ୍ନାଥ

2 mins
8



ତୁମେ ରାମ ତୁମେ କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ଜଗନ୍ନାଥ

ଯୁଗାବତାରୀ ପୁରୁଷ ଅନାଥର ନାଥ ।

ଯୁଗ ଅନୁସାରେ ତୁମେ ନିଅ କଳେବର

ମାନବୀୟ ଲୀଳା କରି ଢ଼ାଳ ଭକ୍ତି ଝର |

ତ୍ରେତୟାର ମର୍ଯ୍ୟାବନ୍ତ ହେ ପୁରୁଷୋତ୍ତମ

ଜଗତ ଜାଣିଲା ତୁମେ ପୁରୁଷ ଉତ୍ତମ ।

ଶିଖାଇଲ ଭାତୃପ୍ରେମ ଏକ ପତ୍ନୀ ବ୍ରତ

ପିତୃ ସତ୍ୟ ପାଳି ତୁମେ ହେଲ ବନ ଗତ ।

ଭାବମୟ ଭଗବାନ ଶବରୀ ର ପ୍ରିୟ

ଭାବେ ଭାବେ କୈବର୍ତ୍ତର ଇଚ୍ଛା କଲ ଜୟ ।

ତପିକୁ ତାରିଛ ପୁଣି ପାପୀକୁ ମାରିଛ

ମାରିଛ ତାରିଛ ପୁଣି ସୁବାର୍ତ୍ତା ଦେଇଛ ।

ଜୀବନରେ ଯାହାକିଛି କରିବା କଥା

ତ୍ରେତୟାରେ ରାମ ରୂପେ ଦେଇଛ ବାରତା ।

କୃଷ୍ଣରୂପେ ଦ୍ଵାପରରେ କରିଅଛ ଲୀଳା

ଧର୍ମ ସଂସ୍ଥାପନେ ତୁମେ ସହିଛ ଯେ ପୀଡ଼ା ।

ପ୍ରେମ ପରିଭାଷା ତୁମେ ଶିଖାଇଛ ଜନେ

ପତନ ମାର୍ଗ ତ୍ୟାଗ କଥା କୁହ କାନେ ।

ଧର୍ମ ସଂସ୍ଥାପନେ ପ୍ରଭୁ ସର୍ବସ୍ବ ହାରିଛ

ହେଲେ ମୁଖୁ ସ୍ମିତ ହାସ୍ୟ କେବେ ନ ଛାଡିଛ |

ଭାବମୟ କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ପ୍ରିୟ ଗୋପୀଙ୍କର

ମୀରା ବାଇ ହୃଦ ତନ୍ତ୍ରେ ତୁମେ ବାସ କର ।

ଅପ୍ରାକୃତ ପ୍ରେମ ମୂର୍ତ୍ତି ହେ ତୁମେ ରାଧା ମାଧବ

ଭାବ ମୟ ପୁଣି ପ୍ରଭୁ ହେ ତୁମେ କୃଷ୍ଣା କେଶବ l

କଳିଯୁଗେ ନୀଳାଚ଼ଳେ ହେ ମହାମହିମ

ଅସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ମଧ୍ୟେ ତୁମେ ଅଟ ପୂର୍ଣ୍ଣବ୍ରହ୍ମ ।

ନିଜ ରୂପ ନିଜେ ଗଢି ଉଭା ହୋଇ ଅଛ

ସବୁ ଯୁଗ ଗାଥା କୁ ଯେ ଦୋହରାଉ ଅଛ ।

ଭାବ ଭୋଳିଆ ହେ ତୁମେ ମୋ କଳା ଠାକୁର

ଭାବ ଭାବରେ ବାଲି ରଥେ ବିଜେ କର।

ଭାବରେ ମୋହିତ ହୋଇ ରଥ ଅଟକାଅ

ଭାବରେ ଦାସିଆ ହାତୁ ନଡ଼ିଆ ଯେ ନିଅ |

ଭାବରେ ବିଭୋର ହୋଇ ଅନ୍ନ ଯେ ପରଶ

ଭକତ ମାନ ରକ୍ଷାରେ ତୁମେ ମହାଯଶ ।

ତୁମ ଚ଼କାଡୋଳା ସାଥେ ଏ ଜଗତ ବନ୍ଧା

ଅଧା ହାତେ ମହାବାହୁ କାଟ ଯେତେ ବାଧା ।

ତୁମକୁ ଚାହିଁଲେ ଦିଶେ କହ୍ନେଇର ମୁହଁ

ମୁଣ୍ଡରେ ମୟୁର ପୁଚ୍ଛ ହରିନିଏ ମୋହ ।

କେତେ ବେଳେ ତୁମ ଦେହେ ଦିଶେ ରାମ ରୂପ

ସତେ ଅବା ଧନୁର୍ବାଣେ ତୁମେ ଅପରୂପ ।

କେବେ ଲାଗେ ହସୁଅଛ ଖିଲି ଖିଲି ହସ

କେବେ ପୁଣି ଶାନ୍ତ କାନ୍ତ ମର୍ଯ୍ୟାଦା ପୁରୁଷ ।

ତୁମେ ରାମ ତୁମେ କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ଜଗନ୍ନାଥ

ସବୁ ରୂପେ ଅନୁପମ ଦେଖାଇଛ ପଥ ।

ତୁମେ ରାମ ତୁମେ କୃଷ୍ଣ ତୁମେ ଜଗନ୍ନାଥ

ତୁମ ପାଦେ ଏ ଅଧମ କରେ ପ୍ରଣିପାତ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics