Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Leema Choudhurymohanty

Abstract

4.6  

Leema Choudhurymohanty

Abstract

ଶୂନ୍ଯ ସମ୍ପର୍କ

ଶୂନ୍ଯ ସମ୍ପର୍କ

3 mins
406


କାହିଁ ମାଡିବସିଛୁ ଶୁନ୍ଯତାକୁ

ନିଶବ୍ଦସେ ନିର୍ବିକାର

ପଥରପ୍ରାୟ

ହସେନିକି କାନ୍ଦେନି ।


ତୁସିନା ଝୁରି ହେଉ,

ଶକ୍ତହାତ ମୁଠାରେ ଜାବୁଡି ଧରୁ

ସେଇ ଡୋରକୁ,

କ୍ଷତାକ୍ତ ହୋଇବି

ଖୁସିର ଡେଗୁଂରା ପିଟୁ ।


ଚନ୍ଦ୍ରମାର ଅପେକ୍ଷାରେ

କୁମୁଦ ପ୍ରାୟ

ଅପଲକ ନୟନେ

ଆଉକେତେ ଦିନ ଏମିତି 

ଅପେକ୍ଷା ।


କାଳେଯଦି ଆସିବସେ

ବର୍ଷା ବସନ୍ତ ଅବା

ଶିଶିର ଆବାହନୀରେ

କିଛିନୁଆ ଅନୁଭୁତି ନେଇ

ସାଇତିବାକୁ ଟିକେସ୍ମୃତି

ବଳକା ଜୀବନେ

କେବେ କେମିତି ଚାଲିବାକୁ

ଦୁଇ ପାଦ ସାଥିରେ ।


ଜାଣିଛୁକି ସ୍ଥିତି ତୋ

କାହା ମାନସପଟରେ

କ୍ଷୁଦ୍ର ଏକ କୀଟ ତୁ

ଏ ବିଶାଳ ଜଗତରେ

ସିଏ ଗଢି ଚାଲିଛି

ଏକରୁ ଅନେକ

ସୁରମ୍ଯ ଶୌଧ

କିଛି ପ୍ରାପ୍ତିର ଆଶା ତ ନାହିଁ

ତା ପାଖରେ

ସମ୍ପର୍କ ଆଳ,

ଭଲମନ୍ଦ ଅବା 

ଲାଭ କ୍ଷତିର ହିସାବ ।


ଛାଡିଦେ ମୁକ୍ତ କରିଦେ

ଉଡୁଥାଉ ଯେତେ ଉଡି ପାରିବ

କାଳର ବୈଶାଖୀରେ

ଏ ଜନ୍ମପାଇଁ 

ସେତିକିଥାଉ

ଆଶା ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ।


କେବେତ ହେବ

ଅନନ୍ତର ଅନ୍ତ

ଢାଳିବାକୁ ପୁର୍ନାହୁତି

ଅସରନ୍ତି ଏ

ଦିଗହୀନ ଅପେକ୍ଷାର ।


ଦୁରେଇ ଯା ଯେତେ ଶୀଘ୍ର ସମ୍ଭବ

ଭାବନାର ପରିଧି ଡେଇଁ

ନ ରହିବ ବ୍ଯଥା

ବ୍ଯାକୁଳତା

ମରୀଚିକା ମୋହ

ମେଣ୍ଟୁ ନଥିବା ଶୋଷ ।


ହରାଇଚାଲିଛୁ ନିଜକୁ କେତେ ଯୁଗରୁ

ପୁଣି ଆସିବକି ଫେରି

ସେଇ ସମୟ ସବୁ

ଦେଖ୍ ତୋ ଚାରିପାଖ

ସୁନ୍ଦର ଦୁନିଆ

ଆଡେଇ ଚାଲିଚୁ

କାହାପାଇଁ

ଏ ଦୁନିଆ ଆଖିରେ

ବ୍ଯର୍ଥ ତୋ ଭାବନା ।


ବଞ୍ଚିବା ଶିଖିବୁ କେବେଆଉ

ଦୌଡିବାକୁ ହେବ ଯେ,

ସମୟର ତାଳେତାଳେ

ଥକିଯିବୁ

ଏ ଶୁନ୍ଯ ସମ୍ପର୍କର ଭାର ବୋହି

ଜଳୁଥିବୁ ଏମିତି

ମୁହୁର୍ତ୍ତ ପ୍ରତି ମୁହୁର୍ତ୍ତ

ଶେଷ ନିଶ୍ୱାସ ଥିବାଯାଏ ।


ସ୍ୱପ୍ନ ତୋର ଅଧାପନ୍ଥା

ଏବେ ବି ଉଂକି ମାରୁଥାଏ

ହୃଦୟ ଦୁଆରରେ

ସାଜିବାକୁ ଅପ୍ସରା

ତୋ କାରିଗରୀ ଜାଦୁ ରେ

ହୋଇ ପାରେ ଛୋଟ ଏକ ବାଲିଘର

ଅଦ୍ୱିତୀୟ କୋଣାର୍କ ଆଢୁଆଳରେ

କିନ୍ତୁ ତୋ’ର,

ସେ ଏକାନ୍ତ ନିଜସ୍ୱ ।


ହଁ ଆଉକିଛି,

ପୁରୁଣାନୁଆ ମୁହଁ, ନିଷ୍ପାପ

ବିଶ୍ୱାସ

ସେ ନୁହେଁ କ୍ଷଣଭଂଗୁର

ସେଇ ତୋର ପରିଧି

ପରିଚୟ

ସେଇଠି ତୋ ସ୍ୱର୍ଗ ।


Rate this content
Log in

More oriya poem from Leema Choudhurymohanty