Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ସବୁକିଛି ଭୁଲ୍ ହୋଇଗଲା

ସବୁକିଛି ଭୁଲ୍ ହୋଇଗଲା

1 min
149



ଜୀବନ-ଗଣିତ କଷୁକଷୁ ତୁହି

ପ୍ରଶ୍ନ ବୁଝିବାରେ ଧିଆନ ନଦେଇ

ଧାରାକୁ ଓଲଟପାଲଟେ ସଜାଇ

ଆଗକୁ ଗତିରେ ମାରିଲୁ ଢିଲା

ସବୁକଛି ଭୁଲ୍ ହୋଇଗଲା ।


ସେତେବେଳେ ବୁଝି ଜୀବନର ଅର୍ଥ

କରିଥାନ୍ତୁ ଯେବେ ମନକୁ ଆୟତ୍ତ

କଷିବା ସମୟେ ରହି ଶାନ୍ତଚିତ୍ତ

ଶୃଙ୍ଖଳା ଜ୍ଞାନକୁ ହୃଦେ ପୂରାଇ

ଅନୁଶୋଚନାକୁ ନଥାନ୍ତୁ ବହି ।


ଜୀବନର ଶେଷ ସୋପାନେ ପହଞ୍ଚି

ଖେଳାଇ ଚାଲିଲେ କେଉଁ ଲାଭ ଅଛି

ନେଡି଼ ଗୁଡ଼ କହୁଣୀକୁ ତ ବହିଛି

ବୃଥା ନୁହଁଇ କି ସେହି ଗଣିତ

ଏବେ ସାଜିବ କି ଜୀବନ-ମିତ ?


ସମୟର ଶେଷ ହୋଇବା ପୂର୍ବରୁ

ମାନସିକ ସ୍ତରେ ନହୋଇ ତୁ ଭୀରୁ

ଯେତେ ଲୋଭ ମୋହ ଫିଙ୍ଗି ମନରୁ

ହୋଇଗଲେ ବିଭୁ ପଥ ଆଶ୍ରୟୀ

ନିଶ୍ଚୟ କରୁଣା ଅମୃତପାୟୀ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational