Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kumudini Behera

Romance

3  

Kumudini Behera

Romance

ପ୍ରିୟତମ

ପ୍ରିୟତମ

1 min
358



ନୀଳ ଆକାଶର

ନୀରବତା ନାହିଁ

କାହିଁକି କେଜାଣି ଆନନ୍ଦେ ଅଛି ।


ହସ୍ତକୁ ପ୍ରସାରୀ

ବାହୁ ବନ୍ଧନରେ

ତୋଳି ନେବାପାଇଁ ମତେ ଡାକୁଛି ।


ଉଡ଼ିଯିବି ସେହି

ନୀଳ ପାରାବାରେ

ମିଶିବା ପାଇଁ କି ନୀଳ ଆକାଶେ ।


ଭସା ବାଦଲଟା

ସ୍ୱାଗତ କରିଣ

ନେଇଯିବ ନିଶ୍ଚେ ମୋ'ପ୍ରିୟ ପାଶେ ।


ପ୍ରିୟତମ ମୋର

କେତେ ଯେ କାତର

ଅଙ୍କେ ଅଙ୍କଶାୟୀ କରିବା ପାଇଁ ।


ଚନ୍ଦ୍ର, ତାରା ମଧ୍ୟ

ସମ୍ମତି ଜଣାଇ

କୁହନ୍ତି ,ଯାଅ ନା ଆଉ ଦୂରେଇ ।


କଳା ମେଘର ସେ

ବଜ୍ର ଧ୍ୱନି ଶୁଣି

ପ୍ରକମ୍ପିତ ହୁଏ ମୋର ଶରୀର ।


କ୍ଲାନ୍ତ, କ୍ଳାନ୍ତି, କ୍ଲେଶ

ନ କରି ଅବଶ

ରବି ରଶ୍ମିରେ ମୁଁ ଆତ୍ମ ବିଭୋର ।


ନିମ୍ନ ମୁଖୀ ହୋଇ

ରହିଛି ଅନାଇ

ପ୍ରିୟ ଅଭିନବ ଆଶା ଜଗାଇ ।


ନିତି ପ୍ରତି କ୍ଷଣେ

ସ୍ମରଣ ବରଣେ

ଉତ୍କଣ୍ଠିତ ଚକ୍ଷୁ ପଲକେ ଥାଇ ।


କଥା ଦେଇ କେବେ

ଅନ୍ୟଥା କରିବା

ନାହିଁ ମୋ ପ୍ରିୟର ଜାତକେ ଲେଖା ।


ବିଧାତା ବିଧିରେ

ବିଧାନ ଭାବରେ

ତାଙ୍କ ପାଇଁ ମତେ କରିଛି ଯୋଖା ।


କୁମୁଦିନୀ ବେହେରା

ଶିକ୍ଷୟିତ୍ରୀ.



Rate this content
Log in

More oriya poem from Kumudini Behera

Similar oriya poem from Romance