Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Anandasankar Sahoo

Others Romance

4.9  

Anandasankar Sahoo

Others Romance

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
673


କି ଜନ୍ମର କି ପୂଣ୍ୟଫଳେ ଆସିଲ ଜୀବନେ ।

ସ୍ୱପ୍ନଗୁଚ୍ଛ ବୁଣିଦେଲ ହୃଦୟ ସ୍ପନ୍ଦନେ ।।


ବନ୍ଧୁ କି ବାନ୍ଧବୀ ଜାଣେନା ମୁଁ କିଛି ।

ତୁମ ଖୁସିରେ ମୋ ଖୁସି ମିଶିକି ଯେ ଅଛି ।।


ଛୋଟ ବେଳେ ଭାବୁଥିଲି ପ୍ରେମ ପିଲାଖେଳ ।

ଏବେ ମୁଁ ବୁଝିଲି ପ୍ରେମ ଶାନ୍ତିର ମନ୍ଦିର ।।


ଭଲ ପାଇ ତୁମକୁ ମୁଁ ଏତିକି ଜାଣିଲି ।

ଅବସାଦ ଜୀବନେ ଖୁସିଛିଟା ପାଇଲି ।।


ସତ ଭଲ ପାଇବାରେ ନଥାଏ ଛଳନା ।

ଭବିଷ୍ୟତ ନେଇ କେବେ କରିନି କଳ୍ପନା ।।


ତୂଳି ଧରି ନ ଜାଣି ବି ଆଙ୍କେ ତୁମ ଛବି ।

ଶବ୍ଦ ନ ଚିହ୍ନି ବି ଆଜି ହୋଇଛି ମୁଁ କବି ।।


ତୁମ ବିନା ଲାଗେ ସବୁ ରାତି ର ଅନ୍ଧାର ।

ତୁମେ ଥିଲେ ପାଖେ ତାହା ଖୁସିର ସାଗର ।।


ବାନ୍ଧବୀ ନ ହେଲେ ନାହିଁ ବନ୍ଧୁ ହିସାବରେ ।

ଥାଅ ତୁମେ ସଦାବେଳେ ମୋ ଚଲାପଥରେ ।।


ତୁମ କଥା ଭାବି ବସିଲେ ଭାବନା ସରୁନି ।

ଯେତେ ଭଲ ପାଇଲେ ବି ଏ ମନ ମାନୁନି ।।


ଦୁନିଆ ରେ ଯେତେ ଦିନ ମୁଁ ବଞ୍ଚିଥିବି ।

ଭଲ ପାଉଥିଲି ସେତେ ଭଲ ପାଉଥିବି ।।


Rate this content
Log in