Satyanarayan Sahoo

Romance

3  

Satyanarayan Sahoo

Romance

ମନ ମୌସୁମୀ

ମନ ମୌସୁମୀ

1 min
216


ମନ ମୋର ହୁଏ ମୌସୁମୀର ପରି

ଖେଳେ ଯହିଁ ନିତି ଭାବ ଅସୁମାରୀ । 


କେବେ କେବେ ଆଣେ ସେ ଆନନ୍ଦ

ପୁଣି କେବେ କ୍ଷଣେ ବୁଣେ ନିରାନନ୍ଦ ।


ନିଦାଘ ତପତ ବ୍ୟଥାତୁର ମନେ

ସାନ୍ତ୍ଵନା କେବଳ ମଉସୁମୀ ଆଣେ । 


ଯନ୍ତ୍ରଣାର ଜ।ଳେ ସନ୍ତାପିତ ମନେ

ମରମ ପରଷି ପ୍ରୀତି କଥା ଶୁଣେ ।


ଯେବେ ଆନନ୍ଦର ଅନୁଭବ କରି

କ୍ଷଣକ ଭିତରେ ଦୁଃଖ ଶୋକ ଭୁଲି । 


ସଞ୍ଚରେ ଅନ୍ତରେ ସୁସ୍ନିଗ୍ଧ ମାଧୁରୀ

ମନ ଅଟେ ମୋର ମଉସୁମୀ ପରି ।


ମାଧୁର୍ଯ୍ୟର ମଧୁମୟୀ ପ୍ଲାବନରେ

ମୟୂରର ନୃତ୍ୟ ପରି ନୃତ୍ୟ କରେ ।


ନବ ପ୍ରତିଭା ପ୍ରଭାବ ପକାଇବା ପରି

ନବ ପଲ୍ଲବେ ଯେ କେତେ ଯାଏ ଖେଳି ।


ପ୍ରୀତିର ସୁରଭି ଧାରାରେ ସେ

ମୋ ମନ ମୌସୁମୀ ନିତି କେତେ ରସେ ।


ବରଷା ବତାଷି ରଚି ନାନା ମତେ

ପ୍ରାଣେ ସତେଜତା ଭରି ଦିଏ ନିତ୍ୟେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance