Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pramod Panda

Others Inspirational

3  

Pramod Panda

Others Inspirational

ମାଟିର ମୋହ

ମାଟିର ମୋହ

1 min
300



ରାତି ଏଠି ସ୍ୱପ୍ନ ପାଲଟନ୍ତି

ସକାଳଟା ମଧୁର ରାଗିଣୀ

ଦିନ ଗୁଡା ଆଗାମୀ ସମ୍ଭାବ୍ୟ

ପ୍ରୀତିଲଗ୍ନା ସଞ୍ଜର ରୋଷଣି

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଆଣେ ନୂତନ ପୁଲକ

ଜହ୍ନ ଏଠି ଖୋଜେ ନୀଳ କଇଁ

ମମତାର ମଧୁଝରା ବାସ

ପବନଟା ଦିଏ ଚହଟାଇ

ଋତୁ ଏଠି ଜନ୍ମହୋଇ ମରେ

ପୁଣି ଜନ୍ମହୁଏ ବାର ବାର

ସ୍ଥାନାନ୍ତରେ ଖୋଜି ମୁଁ ପାଏନା

ଏଠି ଭର୍ତ୍ତି ପ୍ରାନ୍ତର କେଦାର

ଡହ ଡହ ନିର୍ମେଘ ଗଗନ

ନଈ ତୁଠେ ସଞ୍ଜ ନଇଁଗଲେ

ପଲ୍ଲୀବାଳା ନୂପୁର ନିକ୍ୱଣେ

ଚଇତାଳି ବାଆ ବହିଚାଲେ

ବିରହୀ ସେ ବଇଁଶୀର ସୂର

ଗୋଧୂଳିର ହମ୍ବା ରଡି ଧ୍ୱନୀ

ମନ୍ଦିରର ମଙ୍ଗଳ ଆଳତୀ

ବଧୂ ଫେରେ ଭିଜା ଦେହ ଘେନି

ବର୍ଷା ଧୁଆ ସଞ୍ଜ ଯେବେ ବୁଡେ

ଭେକ ରଡି କର୍କଶ ରାଗିଣୀ

ନଈଧାରେ କିଆ ଓ କେତକୀ

ଶୂନ୍ୟଗର୍ଭା ହୁଏ ସ୍ରୋତସ୍ୱିନୀ

ରୋମାଂଚିତ କଦମ୍ବର ସ୍ପର୍ଶ

କାଦମ୍ବିନୀ ଚପଳା ଚମକ

ବଳାହକେ ପୁରିତ ଅମ୍ବର

ଭିଜା ମାଟି ଅପୂର୍ବ ମହକ

ନଈ ପଠା କାଶତଣ୍ଡୀ ବଣେ

ଶରତଟା କଡ ଲେଉଟାଏ

ଅଲାଜୁକୀ ଫୁଲେଇ ନଈଟା

ମୁହଁପୋତି ବହିଯାଉଥାଏ

ପାର୍ବଣରେ ଡୁବେ ଯେବେ ମାଟି

ଝରା ଶେଫାଳୀର ତୋରା ଦେହେ

ଋତୁ ଛୁଆଁ ଅୟୁତ ରୋମାଞ୍ଚ

ପ୍ରବାସୀଟା ମାଟି ମୋହେ ଧାଏଁ

ଧାନବିଲ ଲହକା କ୍ଷେତରେ

ବୁଣିଦିଏ ସୁନେଲି ଅବିର

କଙ୍କାଳଟା ପୁନର୍ଜନ୍ମ ପାଏ

ଶୁଖିଯାଏ ଲୋତକର ଧାର

ଜହ୍ନ ଯେବେ ଛେତା ପଡିଯାଏ

କୁହୁଡିର ଆବରଣ ତଳେ

ଲିଭି ଯାଉ ଯାଉ ସଞ୍ଜବତୀ

ବତାସର ନିଆଁ ଏଠି ଜଳେ

ଆମ୍ବତୋଟା ମହ ମହ ବାସେ

କୋଇଲିଟା ଛାଡଇ ରାଗିଣୀ

ବସନ୍ତର ଉଚ୍ଛନ୍ନ ଯୌବନ

କୁନ୍ଦ ଫୁଲେ ମଳୟ ଉଜାଣି

ମୁଠେ ମାଟି ଆଞ୍ଜୁଳେ ସପନ

ତା ମହକ ନିହାତି ନିଆରା

ତାଳ, ତମାଳ ଶୋଭିତ ପଥ

ଧୁଳି ଦାଣ୍ଡ ବ୍ୟସ୍ତ ଚଉତରା

ଜନ୍ମ ଏଠି ମୃତ୍ୟୁ ପୁଣି ଏଠି

ଏନ୍ତୁଡିରୁ ଅନ୍ତକାଳ ଯାଏଁ

ଜୁଇ ଏଠି ଥଣ୍ଡା ପଡୁ ପଡୁ

ଏ ମାଟିର ଆହ୍ୱାନ ମୁଁ ପାଏ ।



Rate this content
Log in